اجتماعی

بهترین هتل های شهر استانبول

کد خبر : 31712

شهر استانبول  در کشور ترکیه ، شهرهای اصلی گردشگری در میان شهرهای این کشور به حساب می‌آیند. در این کشور می‌توان به استانبول  سفر کرد که پایتخت اقتصادی بوده و جاذبه‌های تاریخی، مراکز خرید و دیدنی‌های بسیاری را در خود جای داده است.

صبح مشهد– در شهر استانبول  می‌توان به حمام‌های آب گرم رفت و از خواص درمانی آنها بهره برد. شهر استانبول  شامل هتل‌های بسیار خوبی می‌شود که اقامت را در آنجا بسیار راحت و خاطره انگیز می‌کند. آنجا همچنین شامل بهترین رستوران‌های گرجستان بوده و می‌توانید غذاهای خوشمزه گرجی را در آنجا امتحان کنید. شهر استانبول از نظر گردشگری و رفت و آمد بعد از استانبول  دومین شهر گرجستان بوده و آنجا به دلیل وجود آب و هوایی مناسب و نقاط دیدنی طبیعی مورد توجه توریست ها قرار گرفته است. این شهر یک شهر ساحلی در کنار دریای سیاه است و می‌توان از سواحل خوب این شهر بهره برد. در استانبول هم هتل‌های بسیار خوبی ساخته شده است. در ادامه می‌خواهیم به بهترین هتل‌های شهرهای استانبول و همینطور استانبول  بپردازیم و امکانات خوب این هتل‌ها را با هم بررسی کنیم پس با ما همراه باشید.

هتل شرایتون باتومی

از هتل‌های مجلل و لوکس ۵ ستاره تور استانبول هتل شرایتون را می‌توان نام برد. این هتل با معماری بی نظیر خود در شهر کاملاً مشخص بوده و دارای ساختمانی بسیار زیبا می‌شود. ساختمان زیبای این هتل دارای ۲۱ طبقه بوده و آنجا دارای ۱۷۶ اتاق است. در آنجا می‌توانید از منظره و چشم اندازی بی نظیر بهره ببرید و اتاق ها و فضای داخلی آنجا دارای تزئین و دکوراسیونی بسیار زیبا می‌شود. این هتل را به عنوان مروارید سفید دریای سیاه می‌شناسند و آنجا از تمامی نقاط شهر قابل مشاهده است. در اتاق های این هتل می‌توانید امکانات خوبی مانند تهویه هوا، مینی بار، اینترنت پر سرعت بی سیم، تلویزیون ال ای دی و حمام لوکس را به همراه تراس داشته باشید. در این هتل رستوران‌های بسیار خوبی وجود دارند که انواع غذاهای بین المللی و محلی را با بالا ترین کیفیت ارائه می‌کنند. امکانات تفریحی و رفاهی این هتل شامل سالن اسپا، خدمات ماساژ درمانی، حمام سنتی ترکی، استخر، سونا وجکوزی، فروشگاه و سالن بازی برای بچه ها می‌شود.

هتل کولوسئوم مارینا باتومی

به گزارش سفر باتو ، هتل زیبای کولوسئوم مارینا دیگر هتل لوکس و ۵ ستاره شهر استانبول است که در کنار دریای سیاه قرار گرفته است. این هتل به شکل کلوسئوم شهر رم بوده و جلوه ای زیبا دارد. از انجا دسترسی بسیار خوب به نقاط دیدین و مراکز خرید شهر استانبول دارید. اتاق‌های این هتل شامل امکانات کامل مانند مینی بار، اینترنت وای فای، تهویه مطبوع تلویزیون صفحه تخت و تراس به همراه مناظر زیبا رو به دریا می‌شوند. در آنجا رستوران‌های بسیار خوب با غذاهای خوشمزه و با کیفیت گرجستانی و اروپایی و بین المللی وجود دارد. امکانات مختلف رفاهی و تفریحی این هتل شامل استخر روباز و سرپوشیده، سونا و جکوزی، صندلی های آفتاب گیری، سالن بازی برای بچه ها و استخر مخصوص بچه ها، سالن بدنسازی مجهز، خدمات ماساژ، مرکز اسپا و زیبایی و بسیاری امکانات دیگر مانند ترانسپورت، کرایه ماشین، صرافی و … می‌شود.

هتل استمبا استانبول

از هتل‌های ۵ ستاره شهر استانبول  هتل استمبا است که در مرکز شهر و خیابان کوستاوا قرار گرفته است. آنجا به مراکز خرید و نقاط مهم شهر دسترسی خوبی دارد و خود این هتل هم شامل معماری زیبا و امکانات لوکس و مجلل می‌شود. اتاق‌های این هتل دارای دکوراسیون زیبا بوده و امکاناتی مانند اینترنت بی سیم، مینی بار، تهویه، تلویزیون و حمام لوکس می‌شود. رستوران این هلت بسیار خوب بوده و شامل انواع غذاهای محلی و بین المللی می‌شود. در آنجا می‌توانید از خدمات مختلف مانند استخر، سونا و جکوزی، ماساژ درمانی و گشت روزانه شهری برخوردار شوید.

هتل مریوت استانبول

هتل مریوت در شهر استانبول  دیگر هتل ۵ ستاره است که از معروف ترین و بهترین هتل‌های این شهر هم شناخته می‌شود. این هتل در ساختمانی زیبا قررا دارد که یک عمارت قدیمی زیبا است که برای این هتل مورد بازسازی و مدرن سازی قرار گرفته است. آنجا به نقاط دیدین مهم شهر استانبول  بسیار نزدیک بوده و از اتاق‌های این هتل می‌توانید چشم انداز زیبای شهر را هم مشاهده کنید. این هتل دارای اتاق‌هایی با امکانات خوب مانند مینی بار، خدمات روم سرویس ۲۴ ساعته، تهویه مطبوع، تلویزیون ال سی دی، اینترنت بی سیم پرسرعت و همچنین دکوراسیون زیبا به همراه حمام لوکس می‌شود. در این هتل سالن های زیبا برای غذاخوری وجود دارد و آنجا دارای رستوران بسیار خوب با غذاهای خوشمزه گرجی و همچنین بین المللی می‌شود. این هتل دارای سالن های کنفرانس و آمفی تئاتر بوده و شامل کافی شاپ با انواع نوشیدنی های گرم و سرد می‌شود. در این هتل خدمات رفاهی و تفریحی مانند استخر، سونا و جکوزی، خدمات ماساژ درمانی، فروشگاه، باشگاه مجهز بدنسازی، خدمات صرافی، خشک شویی و همچنین صندوق امانات می‌شود.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دو + هشت =

دکمه بازگشت به بالا
بستن