اسلاید شوورزشی

رئیس کمیته و سرمربی تیم ملی کشتی با کمربند کورش :

پس از کسب نایب قهرمانی جهان نگاه ویژه ای به بحث استعدادیابی کشتی با کمربند کورش خواهیم داشت

کد خبر : 48245

به گزارش صبح مشهد، سرمربی تیم ملی کشتی با کمربند کورش به همراه سیدعلی شاکری ملی پوش پس از بازگشت از مسابقات قهرمانی جهان ۲۰۲۲ ازبکستان در فرودگاه هاشمی نژاد مشهد مورد استقبال مسؤلین ، ورزشکاران و ورزش دوستان قرار گرفتند .

فرشاد شادکام گفت : خوشبختانه سطح کیفی و کمی مسابقات با توجه به حضور چندین قهرمان جهان و آسیا در تیم های شرکت کننده ، بسیار بالا و قابل توجه بود .

وی اظهار داشت : در این مسابقات تیم ملی کشورمان در بخش آقایان نصرالله ملکا در وزن ۶۶ کیلوگرم صاحب مدال برنز شد ، محمد نیکومنش در وزن ۹۰ کیلوگرم و در بخش فری استایل مدال نقره را از آن خود کرد و سید علی شاکری در بخش فری استایل مدال نقره و در بخش کلاسیک مدال برنز را به دست آورد .

سرمربی تیم ملی کشتی با کمربند آلیش ادامه داد : در بخش بانوان نیز سارا علی پور نماینده نماینده کشورمان مقتدرانه ۲ مدال طلا در دو بخش فری استایل و کلاسیک مجموعا عنوان قهرمانی تیمی را نیز بدست آورد و در بخش آقایان نیز با مجموع ۴مدال نقره و برنز به مقام نائب قهرمانی دنیا برسد .

شادکام اضافه کرد : حریفان اصلی ایران در این مسابقات روسیه ، قرقیزستان و ازبکستان بود که در پایان با اختلاف امتیاز نزدیک قرقیزستان مقام‌اول را کسب کرد و ازبکستان هم به عنوان سوم این مسابقات دست یافت .

وی در پایان خاطرنشان کرد: طی ماه های آینده مسابقات انتخابی تیم ملی آقایان و بانوان را خواهیم داشت که افراد برتر به اردوی تیم ملی برای شرکت در مسابقات عشایری با نام المپیک ساحلی که در سال جدید میلادی به میزبانی تایلند برگزار می شود دعوت خواهند شد .

سید علی شاکری ملی پوش کشتی کمربند کورش نیز در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار ایران پرس گفت : به لطف خدا و دعای خیر مردم در این مسابقات که سطح کیفی بالایی هم داشت خوب ظاهر شدم و مدال نقره و مدال برنز بخش های فری استایل و کلاسیک رو برای کشورم ایران بدست آوردم .

لازم به ذکر است در مسابقات گرند پریکس قهرمانی جهان ۲۰۲۲ ازبکستان بیش از ۱۵۰ کشتی گیر آقا و خانم از کشورهای ایران ، روسیه ، گرجستان ، قزاقستان ، قرقیزستان ، ترکیه ، آذربایجان ، افغانستان ، تاجیکستان و ازبکستان در دو بخش کلاسیک و فری استایل به مدت ۴ روز در شهر مسلمان نشین نمنگان با هم رقابت داشتند .

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

چهار × پنج =

دکمه بازگشت به بالا
بستن