پایتخت فرهنگ اسلامی

در راستای طرح جنگلبان فداکار خدمت شهید جواد غلامی طبسی

برگزاری اختتامیه دوره تربیت مدرس حافظان و مروجان منابع طبیعی در محل سالن همایش های دانشگاه فرهنگیان مشهد

کد خبر : 57421

مراقبین و رابطین سلامت و معلمان پایه پنجم در خراسان رضوی آموزشهای لازم را فرا گرفتند .

به گزارش صبح مشهد به نقل از روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری خراسان رضوی مراقبین و رابطین سلامت و معلمان پایه پنجم در خراسان رضوی آموزشهای لازم را فرا گرفتند .

محسن فنودی مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری خراسان رضوی با بیان این خبر گفت با هدف فرهنگ سازی ، جلب مشارکت و آشنایی معلمان و دانش آموزان به موضوعات لزوم حفاظت از منابع طبیعی ، طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت و همیاران طبیعت از ابان ماه سال جاری اموزش معلمان را به صورت حضوری آغاز نمودیم .

وی افزود در این راستا تیم ترویجی این اداره کل با حضور در شهرستانهای مختلف علاوه بر آموزش معلمان ، پیشنهادات و انتقادات وراهکارهای این قشر تاثیرگذار جمع آوری شد .

اعظم ملایی رئیس اداره آموزش ، ترویج و مشارکت مردمی اداره کل منابع طبیعی و ابخیزداری خراسان رضوی بیان نمود با توجه به تعداد یک میلیون و چهارصد دانش آموز در خراسان رضوی ، مخصوصا دانش اموزان پایه ابتدائی آموزشهای مربوط به حوزه منابع طبیعی آموزشهایی تاثیرگذار است که نتیجه خود را در آینده نشان خواهد داد .

لازم به ذکر است که در این کارگاهها تعداد ۳۰۰۰ مراقب سلامت و ۴۰۰۰ معلم پایه پنجم ابتدایی به صورت حضوری اموزش های لازم را فرا گرفتند.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

چهار − چهار =

دکمه بازگشت به بالا
بستن