شهری

در راستای آمادگی جهت پیشگیری از وقوع بحران و مقابله با آب افتادگی و به زدگی معابر در فصول سرد سال صورت پذیرفت؛

برگزاری عملیات مانور لحظه صفر اداره خدمات شهری در منطقه یک مشهد

کد خبر : 55045

شهردار منطقه یک مشهد مقدس از اجرای عملیات مانور لحظه صفر خدمات شهری در این منطقه با هدف ارزیابی آمادگی نیروها و تجهیزات برای مقابله با شرایط بحرانی در فصول سرد سال خبر داد.

به گزارش صبح مشهد به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه یک، جواد مسلم گفت: این مانور با هدف، سنجش میزان آمادگی اداره خدمات شهری جهت مقابله با بحران‌ها و آب افتادگی در فصول پاییز و زمستان، در بوستان فضای سبز ششصد مجموعه دستگاه این منطقه برگزار شد.

وی در ادامه با اشاره به حضور ۲۴ساعته نیروهای خدوم خدمات شهری خصوصا در زمان وقوع بحران‌ها و حوادث طبیعی، تاکید کرد: برگزاری چنین مانورهایی در طول سال سبب تخمین سنجش توان عملیاتی و آمادگی کامل نیروها و امکانات می‌شود.

شهردار منطقه یک افزود: در این مانور رئیس اداره خدمات شهری منطقه به همراه ۲۰نفراز نیروهای کارشناسی و کارگری این اداره حضور یافته و با تجهیزات ۲عدد موتور برق، ۴ پمپ کفکش، ۸ عدد موتور پمپ، ۲ عدد اره موتوری، ۱عدد هوابرش، ۱عدد فرز و ۳۰ عدد تجهیزات هشدار دهنده ، با شبیه سازی شرایط آب افتادگی و روان آب شدید آمادگی نیروها و تجهیزات را برای پیشگیری از ایجاد مخاطرات و دشواری ها برای شهروندان ارزیابی قرار دادند.

جواد مسلم خاطر نشان کرد: مجموعه ادارات اجرایی در سطح منطقه یک تمام تلاششان را در راستای خدمت‌رسانی مطلوب به شهروندان خواهند کرد تا با آمادگی کامل و با به‌کارگیری علم، تجربه و تمامی ظرفیت نیروها و امکانات موجود، خدمات مطلوبی به شهروندان به ویژه در نیمه دوم سال ارائه کنیم.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

1 × 5 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن