شهری

همه دستگاههای خراسان رضوی در اسکان زائران عید فطر بسیج شوند

کد خبر : 45947

معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی گفت:حدود ۱۰ روز دیگر در استان با افزایش ورود زائران در ایام تعطیلات عید فطر مواجهیم و همه دستگاههای اجرایی استان باید برای میزبانی بهتر در اسکان زائران عید فطر بسیج شوند.

به گزارش صبح مشهد، حجت الاسلام حجت گنابادی نژاد روز جمعه در دومین نشست تخصصی تجربه‌نگاری خدمت مردمی به زائران بارگاه ملکوتی حضرت علی بن موسی الرضا (ع) افزود: با محوریت فرمانداری مشهد همه دستگاهها در این شهر باید برای اسکان بسیج شوند تا با آمادگی لازم در ایام عید فطر از زائران میزبانی کنیم.

وی ادامه داد: تامین زیرساختها زمان بر است اما به میزانی که مقدور است با امکانات موجود پذیرای زائران هستیم و می کوشیم با هماهنگی در بین مسوولان دستگاه‌های اجرایی، فرصت خدمت بیشتر عملیاتی شود.

معاون استاندار خراسان رضوی گفت: استقرار راهنمایان زائران و فعال بودن ایستگاههای مربوط در ایام پیش رو از دیگر ضرورت‌های است که باید مورد توجه جدی قرار گیرد و محور اطلاع رسانی به زائران باشد.

گنابادی نژاد افزود: راهنمایان زائر باید به صورت شبانه روزی فعال باشند و از تجربیات ایام نوروز که گروه‌های راهنمایی سیار نیز تشکل شد استفاده کنند.

وی با اشاره به ظرفیت موجود برای اسکان زائران در شرایط خاص در مساجد گفت: برای این نوع اسکان باید تمهیداتی اندیشید و از جمله ۲ موضوع بیمه و الزامات ایمنی را برای اسکان زائران در مساجد اجرایی کرد.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

هشت + 15 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن