اخبار مهم

کشف ۱۶۱ گوشی های هوشمند سرقتی توسط مرزبانان هنگ تایباد

کد خبر : 53201

به گزارش صبح مشهد به نقل از خبرنگار پایگاه اطلاع‌رسانی فرماندهی مرزبانی استان خراسان رضوی، سردار ” مجید شجاع” فرمانده مرزبانی استان در تشریح این خبر بیان داشت: در راستای برخورد قاطعانه با قاچاقچیان در مرزهای استان ، مرزبانان هنگ تایباد حین کنترل و بازرسی خودروها و مسافرین در پست کنترل و مراقبت مرزی ۱۷ شهریور موفق به کشف ۱۶۱ دستگاه تلفن همراه قاچاق در عملیات های جداگانه شدند .

سردار ” شجاع” در ادامه تصریح کرد: مرزبانان هنگ تایباد در حین کنترل خودروها و مسافرین در حال خروج از کشور ۱۴ تبعه افغانستانی را که حامل گوشی های سرقتی بودند دستگیر نمودند.

فرمانده مرزبانی استان در ادامه عنوان خاطر نشان کرد: مرزبانان ایست و بازرسی ۱۷ شهریور هنگ تایباد موفق شدند ۱۶۱ گوشی سرقتی هوشمند را که بطرز بسیار ماهرانه ای در وسایل همراه این مسافرین جاساز شده بود را کشف نمایند .

سرتیپ دوم ” مجید شجاع” با اشاره به بازداشت این ۱۴ تبعه ، تصریح کرد: مرزبانان هنگ تایباد طی ۷۲ ساعت و در عملیات های جداگانه این گوشی ها را کشف نموده اند ضمن اینکه کارشناسان ارزش ریالی ۱۶ میلیارد ریال برآورد نمودند.

این مقام مسئول در مرزبانی استان در ادامه نیز بیان داشت: گوشی ها سرقتی تحویل اداره آگاهی می شود و پس از ثبت در سامانه مربوطه تحویل صاحبان اصلی آن خواهد شد.

فرمانده مرزبانی استان در پایان با قدردانی از تلاش های مرزبانان ، گفت : مرزبانان استان خراسان رضوی در طول شبانه روزی از مرزهای استان حراست و پاسداری می نمایند و قاطعانه در برابر قاچاقچیان ایستاده اند.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

3 + یک =

دکمه بازگشت به بالا
بستن