شهری

فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق: خدمت به مردم از اهداف اصلی انقلاب اسلامی است 

کد خبر : 57279

امیر سرتیپ دوم معصومی گفت: مسئولان باید قدر نظام را بدانند و از خدمت به مردم به ویژه اقشار مستضعف که از مهمترین اهداف انقلاب است، دریغ نورزند.

به گزارش صبح مشهد به نقل از روابط عمومی منطقه پدافند هوایی شمال شرق امام رضا (ع)، امیر سرتیپ دوم ستاد محمدرضا معصومی فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق، در مراسم جشن بزرگ انقلاب ضمن تبریک به مناسبت ایام الله دهه فجر، با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی با اراده و خواست ملت ایران اتفاق افتاد، گفت: به همین دلیل است که بیش از چهار دهه با استواری و اقتدار از عمر با برکت انقلاب اسلامی می‌گذرد.

وی به هجمه‌های موجود در شرایط فعلی کشور اشاره کرد و افزود: امروز یکایک ما در جامعه نقش بسیار مهمی داریم تا بتوانیم این هجمه‌ها را خنثی و دستاورد های بسیار با ارزش آن را به خوبی تبیین نماییم.

امیر سرتیپ دوم معصومی با بیان اینکه انقلاب اسلامی دستاورد های بسیاری داشته است، اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران با اتکا به ایمان، اراده، همبستگی و فداکاری مردم و با هدایت های حکیمانه رهبران انقلاب، در برابر تهدیدات و تحریم های دشمنان، مقاومت کرده و پیشرفت های بزرگی در زمینه های علمی، فناوری، اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و دفاعی کسب نموده است.

حجت الاسلام والمسلمین محمد عدیده رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شمال شرق در ادامه ضمن تقدیر از عوامل برگزار کننده این مراسم، گفت: ملت ایران امروز افتخار می کند که به برکت انقلاب و نظام اسلامی در اوج عزت و اقتدار بوده و پرچم اسلام ناب محمدی در این کشور به اهتزاز در آمده است.

وی افزود: ملت ایران امروز حامی و پناهگاه همه مظلومان جهان بوده و هر جای دنیا اگر ظلم و بی عدالتی احساس شود، نظام اسلامی از مظلومان دفاع و حمایت می کند.

رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شمال شرق در پایان، نا امیدی در کشور را خیانت دانست و خاطر نشان کرد: باید همه انتقادات در راستای قدرت بخشی به این نظام باشد و با ارائه راهکار های مناسب و قابل دستیابی مشکلات را از سر راه برداریم و قطعا با هدایت مقام معظم رهبری و پشتیبانی ملت، شاهد پیشرفت های بیشتری برای کشور خواهیم بود.

در ادامه، این جشن با اجرای برنامه های جذاب، اعم از طنز پردازی کمدین‌ها، شعر خوانی گروه‌ های سرود، خاطره گویی مبارزان انقلابی، اجرای حرکات نمایشی و ورزشی و همچنین اهدا هدیه به فرزندان ادامه یافت.

در پایان این جشن، همزمان با نور افشانی آسمان این منطقه در ساعت ۲۱ شب، آحاد مردم با تکبیر گویی، چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را جشن گرفتند.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

19 + 12 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن