اخبار مهم

سردار شجاع: از همراهی و همکاری همه مسئولین و مرزنشینان شهرستان تایباد با مجموعه هنگ تایباد قدردانی می کنم

کد خبر : 55726

مراسم تکریم و معارفه فرمانده هنگ مرزی تایباد با سخنرانی مولوی توکلی امام جمعه اهل سنت شهرستان تایباد آغاز شود و وی بیان داشت  امنیت بسیار مطلوبی را در شهرستان حاکم است لذا از تلاش های مرزبانان که زحمات زیادی می کشند قدردانی میکنم.

به گزارش صبح مشهد، در ادامه حجت الاسلام ملکی امام جمعه تشییع این شهر مرزی با قدردانی از مجاهدت های شبانه روزی مرزبانان گفت : همواره در کنار مرزبانان هستیم و می دانیم که تلاش های بی شمار آنها باعث‌شده تا امنیت را در این شهر و استان شاهد باشیم.

سردار مجید شجاع در ادامه مراسم تکریم و معارفه فرمانده هنگ مرزی تایباد در جمع ائمه جمعه اهل سنت و تشییع، مسئولین و مرزنشینان شهرستان تایباد گفت : امروز مقاومت و مردم فلسطین درس بزرگی به دنیا دادند، آنها ضربه محکمی به صهیونیست ها زدند که غیر قابل ترمیم است.

سردار شجاع در ادامه به تلاش های شبانه روزی مرزبانان استان بویژه هنگ مرزی تایباد اشاره و عنوان داشت : مرزبانان آرامش و آسایش خودشان را با تلاش های بی وقفه فدای آرامش و آسایش هموطنان بویژه مرزنشینان عزیز نموده اند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه قطعا مرزبانان اصلی مرزنشینان هستند، تصریح کرد : از همکاری و همراهی ها همه مسئولین و مرزنشینان این خطه مرزی بویژه ائمه جمعه اهل سنت و تشییع این شهر مرزی با مرزبانان قدردانی می نمایم.

فرمانده مرزبانی استان خراسان رضوی در پیان از  زحمات سرهنگ چراغ قدردانی نمود و سرهنگ محمد محمودی را به فرماندهی هنگ مرزی تایباد منصوب نمود.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دو × یک =

دکمه بازگشت به بالا
بستن