اجتماعی

پشت پرده شایعه سازی ها درباره وضعیت جسمانی رهبر انقلاب/ آیا جلسه فوری مجلس خبرگان صحت داشت؟!

کد خبر : 35823

فارس نوشت:‌ داستان تکراری شایعه‌سازی رسانه‌های خارجی و ضدانقلاب درباره سلامتی رهبر انقلاب باز هم اتفاق افتاد.

این بار هفته‌نامه آمریکایی نیوزویک در حساب توییتری خود، خبر از اوضاع نابسامان جسمی رهبر انقلاب داد! توهم این رسانه آنقدر بالا گرفت که موضوع انتقال قدرت را هم مطرح کرد!

امّا برای اینکه سناریوی ساختگی ضدانقلاب، طبق برنامه پیش برود و این خبرسازی، تأثیر خود را بر افکار عمومی ایران بگذارد، سایر اضلاع نیز دست‌به‌کار شدند و خط شایعه‌سازی درباره رهبر انقلاب را در داخل کشور، پی گرفتند تا همه چیز واقعی جلوه داده شود.

بر همین اساس، از صبح امروز تصویری جعلی از زیرنویس شبکه خبر در شبکه‌های اجتماعی دست‌به‌دست شد که از جلسه فوری مجلس خبرگان رهبری خبر می‌داد.

در واکنش به این خبرسازی‌ها، ابتدا عضو دفتر رهبر معظّم انقلاب در توییتی، از سلامتی کامل رهبر انقلاب خبر داد و شایعه رسانه‌های خارجی را تکذیب کرد.

در ادامه، دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری در اطلاعیه‌ای، برگزاری جلسه فوری این مجلس را تکذیب کرد.

دست آخر، شبکه خبر نیز در خبر کوتاهی، توضیح داد که تصویری که در شبکه‌های اجتماعی درباره زیرنویس شبکه خبر از جلسه فوری مجلس خبرگان، پخش شده، ساختگی است و چنین خبری صحت ندارد.

به‌نظر می‌رسد، خبرسازی‌های گاه و بی‌گاه درباره سلامتی رهبر انقلاب، یکی از اضلاع اصلی جنگ همه‌جانبه دشمن علیه کشور را شامل می‌شود که هدف آن آشفته‌کردن افکار عمومی و تضعیف روحیه مردم و ایجاد حس بی‌ثباتی در کشور است.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

‫۲ نظرها

  1. انشاالله آقای خامنه ای ۱۲۰ ساله شن من ایشان را خیلی دوست دارم و ارزو میکنم همیشه سالم و سرحال باشن امروز وقتی تو گوشی در موردش نوشته بود خیلی اضطراب گرفتم خدا لعنت کنه هر چی مردم آزاره انشاالله نتانیاهو بمیره حلوا بخوریم۱۴

  2. سلام و عرض ادب خدمت رهبر عزیزمان این دشمنان و یاوه گویان غلط زیادی کردند و میکنند (انشاالله تحویل این انقلاب الهی به آقا و مولایمان صاحب الزمان با دستان رهبر معظم انقلاب و کوری و نابودی دشمنان اسلام و ایران عزیز انشاالله)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

8 + شش =

دکمه بازگشت به بالا
بستن