شهری

شهردار منطقه یک اقدامات حوزه فرهنگی اجتماعی منطقه در راستای استقبال از بهار 1403 را تشریح کرد؛

اجرای بیش از ۱۰۰۰ مترمربع نقاشی دیواری و نصب ۲۶ المان فرهنگی در سطح منطقه

کد خبر : 57600

شهردار منطقه یک مشهد مقدس در آستانه فرا رسیدن سال نو و طرح استقبال از بهار، اقدامات این منطقه در حوزه فرهنگی را تشریح کرد.

به گزارش صبح مشهد به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱ مشهد مقدس، جواد مسلم گفت: با توجه به همزمانی و تقارن نوروز، ایام پایانی ماه شعبان، آغاز ماه مبارک رمضان و همچنین مصادف شدن با برگزاری انتخابات، ویژه برنامه‌های مختلف و متنوعی در سطح این منطقه اجرا خواهد شد.

وی از اجرای بیش از ۱۰۰۰ مترمربع نقاشی دیواری سطح ۱ در سطح منطقه خبر داد و افزود: اجرا و ترسیم نقاشی دیواری، نقش مثبتی در زیباسازی شهری و افزایش جلوه‌های بصری در سطح شهرها داشته و همواره از سوی مردم مورد استقبال قرار می‌گیرد.

شهردار منطقه یک ادامه داد: در همین راستا ۲۲ غرفه با عنوان «خیابان ایران منتظر» از عید نیمه شعبان تا روز انتخابات به اجرای برنامه‌های مشارکتی، جنگ شادی، پذیرایی و ‌موکب صلواتی و همچنین نورافشانی در خیابان راهنمایی می‌پردازند.

مسلم همچنین گفت: اجرای پاتوق‌های سرود و کارناوال شادی در ایام نوروز نیز دیگر برنامه‌ای است که در مناسبت‌های پیش رو ویژه شهروندان منطقه، مردم عزیز مشهد و همچنین مسافرین و زائرین بارگاه رضوی برگزار خواهد شد.

شهردار منطقه یک در پایان از نصب ۲۶ المان فرهنگی نیز در معابر اصلی خبر داد و گفت: این المان‌های فرهنگی در راستای فضاسازی‌های شهری در آستانه سال نو و با در نظر گرفتن مناسبت‌های پیش رو و با توجه به نمادهای مشخص شهر مشهد، جانمایی و نصب خواهند شد.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

8 − شش =

دکمه بازگشت به بالا
بستن