اسلاید شوستون اصلیپایتخت فرهنگ اسلامیپایتخت معنویپربازدیدترین ها

پنجمین دوره اعتکاف رضویون در مسجد گوهرشاد آغاز شد

کد خبر : 3410

معاون ساماندهی و ارتباطات موسسه خدمات مشاوره¬ای، جوانان و پژوهش¬های اجتماعی آستان قدس رضوی گفت: پنجمین دوره اعتکاف رضویون صبح امروز ۲۷ رمضان در مسجد گوهرشاد حرم مطهر امام رضا(ع) آغاز شد.
صادق حسین زاده ملکی با اعلام این خبر اظهار کرد: امسال برای پنجمین سال متوالی مسجد گوهرشاد میزبان برادران نخبه و فعال فرهنگی و دانشجویان در مراسم اعتکاف رضویون است که به میزبانی موسسه جوانان آستان قدس رضوی برگزار می شود.
معاون ساماندهی و ارتباطات موسسه خدمات مشاوره¬ای، جوانان و پژوهش¬های اجتماعی آستان قدس رضوی افزود: شش برنامه جزءخوانی و تلاوت قرآن کریم، ۲۰ حلقه معرفت با موضوعات اخلاقی و تربیتی و دینی، برگزاری محافل قرآنی، پنج ویژه برنامه سخنرانی و بیان معارف دینی، مناجات خوانی، مداحی و توزیع بسته های فرهنگی از جمله برنامه های فرهنگی اجرایی در اعتکاف رضویون است.
وی خاطرنشان کرد: ثبت نام از متقاضیان واجد شرایط برای حضور در این مراسم در خرداد ماه صورت گرفت و براساس قرعه کشی انجام گرفته ۲۰۰ نفر از مسئولان تشکل¬های فرهنگی، برخی مدیران فرهنگی، تعدادی از مبلغان و فعالان فرهنگی جوان و دانشجویان، میهمان مراسم اعتکاف رضویون در مسجد گوهرشاد حرم مطهر رضوی هستند.
ملکی تصریح کرد: امسال به دلیل کمبود فضا و بازسازی مسجد گوهرشاد، دعوت از معتکفان در پنجمین دوره از مراسم اعتکاف به صورت محدود صورت گرفت.
یادآوری می شود؛ ویژه برنامه سه روزه اعتکاف رضویون همزمان با غروب آخرین روز از ماه مبارک رمضان با برگزاری مراسم وداع معتکفان و قرائت دعای ام داوود پایان می یابد.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

چهار + ده =

دکمه بازگشت به بالا
بستن