ورزشی

دبیر هیات ورزشی سه گانه خراسان رضوی در آیین بهره برداری ازنخستین مرکز تخصصی تعمیرات دوچرخه مشهد: به دنبال ترویج فرهنگ صحیح دوچرخه سواری هستیم/ مسیرهای ویژه تردد دوچرخه امن و شبکه ای شوند

کد خبر : 19786

باشگاه شهر بهشت ارس با قدمت ۸ سال به دنبال ارائه خدمات نوین به ورزش دوستان، دوچرخه سواران از همه قشرهای جامعه است.

همایش دوچرخه سواری همگانی با همکاری هیات دوچرخه سواری استان ،هیات همگانی مشهد،باشگاه شهربهشت صبح امروز در مشهد برگزار شد. به گزارش صبح مشهد، سید مجتبی جاودانی دبیر هیات ورزشی سه گانه استان خراسان رضوی در گقتگو با خبرنگار ما با بیان این که با بهره برداری ازنخستین مرکز تخصصی تعمیرات دوچرخه مشهد، شاهد ارائه خدماتی از قبیل مشاوره، آموزش و مشاوره خرید توسط متخصصین مجرب خواهیم بود، افزود: این خدمات براساس نیازی که به شدت در جامعه بویژه اقشار عزیز دوچرخه سوار احساس می شد، ایجاد شد.
وی افزود: امروزه خدمات تعمیر و نگهداری دوچرخه به شکل قدیم مطرود و به نحو چشم گیری کاهش پیدا کرده و دوچرخه سواران حرفه ای که بعضا چرخ های گران قیمتی هم دارند، حاضر نیستند وسیله خود را جهت تعمیر به هر جایی بسپارند ، لذا ما با گردآوری بهترین متخصصین دوچرخه خدمات فنی و مشاوره ای و حتی آموزش و خرید را به ورزش دوستان و علاقه مندان دوچرخه سواری ارائه میدیم.
جاودانی در ادامه به برخی مشکلات موجود برای توسعه فرهنگ دوچرخه سواری اشاره کرد و افزود: متاسفانه مسیرهای دوچرخه سواری که طی سال های گذشته بوجود آمدند، خیلی امن و بصورت شبکه نیستند که امیدوارم مدیریت شهری با اهتمام ویژه ای که دارند، نسبت به رفع این مشکلات و کمک به توسعه زیر ساخت های دوچرخه سواری شهروندان کمک کنند.
وی اظهار امیدواری کرد: روزی را شاهد باشیم، مردم از دوچرخه به عنوان یک وسیله حمل و نقل و پاک استفاده کنند تا ضمن تقویت سلامت خود، به کاهش آلودگی هوا هم کمک کنند.
گفتنی است مرکز خدمات تخصصی تعمیرات دوچرخه باشگاه شهر بهشت در هتل همای شماره یک ( احمدآباد ) واقع شده است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

چهارده − 1 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن