شهری

با هدف خدمات دهی مطلوب به زائرین و مسافرین به اجرا درآمد

عملیات بازپیرایی فضای سبز در پایانه های مسافربری شهرداری مشهد اجرایی شد

کد خبر : 48749

مدیر عامل سازمان پایانه های مسافربری شهرداری مشهد مقدس از اجرای عملیات بازپیرایی فضای سبز پایانه های این سازمان در ارائه خدمات دهی مطلوب به زائرین و مسافرین اربعین حسینی خبر داد.

به گزارش صبح مشهد به نقل از روابط عمومی سازمان پایانه های شهرداری مشهد مقدس، سید مهدی کمالی با بیان این خبر اظهار کرد: در راستای خدمات دهی مطلوب، افزایش جلوه های بصری و کاهش آلودگی های زیست محیطی ناشی از تردد روزانه بیش از ۲۰۰۰ دستگاه اتوبوس عملیات بازپیرایی بیش از ۱۲۰ هزار متر مربع از فضای سبز پایانه های این سازمان اجرایی شد.

وی افزود: در آستانه نزدیک شدن به ایام پر فضیلت اربعین حسینی و دهه آخر محرم و صفر و با هدف بهبود میزبانی در استقبال و بدرقه از زائران و مسافران عملیات بازپیرایی فضای سبز در قالب؛ کاشت ۳۰۰۰ بوته گونه گیاهی زرشک، بید فرنگی و پیروکانتا در پرچین ها، کاشت و واکاری ۵۰ اصله درخت از انواع توت پیوندی، نارون و سیاه دال و همچنین کاشت ۱۰ هزار بوته گل فصلی و دائمی اقدام شد.

مدیر عامل سازمان پایانه های مسافربری شهرداری مشهد تصریح کرد: کاشت و نگهداری از گونه های گیاهی ضمن ارتقای جلوه های بصری چشم نواز، موجب ایجاد روحیه نشاط و حس آرامش در زائرین و مسافرین شده و همچنین سبب افزایش سطح رضایت آنان از ارائه خدمات دهی مطلوب می گردد.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

3 + بیست =

دکمه بازگشت به بالا
بستن