اخبار مهماسلاید شو

با مرگ 6 نفر رقم خورد

فاجعه آفرینی «قاتل نامرئی» در مشهد/ مرگ دردناک خانواده بیرجندی!

کد خبر : 37532

روز گذشته درحالی قاضی ویژه قتل عمد مشهد با صحنه های هولناکی روبه رو شد که در این میان «قاتل نامرئی» نیز با مرگ ۶ نفر فاجعه آفرید.

ماجرای جسد حلق آویز
صبح مشهد– اولین حادثه تلخ ساعت ۹ صبح روز گذشته هنگامی به قاضی ویژه قتل عمد مشهد گزارش شد که او در حال بازجویی های تخصصی از عامل تیرباران معروف ترین شرور مشهد بود.
در همین حال نیروهای کلانتری سپاه مشهد از کشف جسدی حلق آویز در بولوار کشاورز خبر دادند. با دریافت این خبر قاضی دکتر حسن زرقانی بازپرسی از قاتل مسلح را نیمه تمام گذاشت و عازم محل کشف جسد شد. بررسی های مقدماتی بیانگر آن بود که مردی حدود ۵۰ ساله خود را از میله فلزی درون حیاط منزل مسکونی و با استفاده از یک رشته طناب حلق آویز کرده است. گزارش خراسان حاکی است، در حالی که انگیزه هایی مانند بدهکاری مالی برای علت خودکشی این مرد مورد توجه قرار گرفته بود، به دستور مقام قضایی، جسد این مرد برای تعیین علت دقیق مرگ به پزشکی قانونی انتقال یافت.

مرگ تلخ مسافر همدانی
هنوز تحقیقات ریزبینانه بازپرس شعبه ۲۱۱ دادسرای عمومی و انقلاب مشهد درباره ماجرای خودکشی به پایان نرسیده بود که زنگ تلفن همراه وی، از وقوع حادثه دلخراش دیگری خبر داد. این بار جسد مرد مسافر در یکی از مسافرخانه های شخصی غیرمجاز پیدا شده بود. دقایقی بعد با حضور قاضی ویژه قتل عمد در خیابان شهید نواب صفوی مشهد، بررسی های قضایی آغاز شد. جسد مربوط به مردی میان سال بود که حدود ۳ روز قبل از همدان به مشهد سفر کرده بود و در یک مسافرخانه شخصی غیرمجاز اقامت داشت.
تحقیقات مقدماتی نشان داد که مرد مذکور به خاطر استفاده از پیک نیک در یک اتاق و به دلیل گازگرفتگی جان باخته است. مالک این منزل به مقام قضایی گفت: او برای اجاره کردن منزلم آمده بود و من هم به خاطر دلسوزی اتاق را به او اجاره دادم! با انتقال جسد این قربانی «قاتل نامرئی» به پزشکی قانونی تحقیقات درباره این ماجرای تلخ ادامه یافت.

مرگ تکان دهنده ۴ عضو یک خانواده
بنابر گزارش خراسان، در حالی که تحقیقات قاضی زرقانی با کشف جسد یک مرد به بیابان های منطقه فردوسی مشهد کشیده شده بود ناگهان خبری تکان دهنده، در بی سیم های پلیس پیچید. این خبر وحشتناک حکایت از آن داشت که ۴ عضو یک خانواده در استراحتگاه مخصوص بیرجندی ها در خیابان سرشور ۱۲ مشهد جان باخته اند. با گزارش این حادثه به قاضی ویژه قتل عمد، بلافاصله وی از منطقه فردوسی عازم مرکز شهر شد و به تحقیق در این باره پرداخت. تحقیقات نشان می داد که مردی به همراه همسر و فرزند و عمه همسرش که از بیرجند عازم مشهد بودند در ساعات اولیه بامداد روز گذشته به مشهد رسیدند و به استراحتگاه مخصوص خودشان رفتند. سرایدار نیز در این مرکز را گشود و ۴ عضو یک خانواده به خاطر خستگی سفر خیلی زود به خواب رفتند اما ظهر روز گذشته هر چه بستگان آن ها از بیرجند تماس گرفتند کسی پاسخگوی تلفن نبود. آن ها که نگران شده بودند با سرایدار تماس گرفتند و از وی خواستند تا جویای حال مسافران شود ولی باز هم صدایی از اتاق نمی آمد. با شکستن شیشه بالای در اتاق، مشخص شد که اعضای این خانواده قربانی «قاتل نامرئی» شده اند و به دلیل گازگرفتگی جان خود را از دست داده اند.
در این هنگام قاضی دکتر زرقانی به همراه کارشناسان آتش نشانی در حالی برای یافتن علت گازگرفتگی به پشت بام رفتند که بررسی های کارشناسی نشان داد خروجی دودکش ساختمان این مرکز که گاهی از آن برای برگزاری امور مذهبی نیز استفاده می شد با ریخته شدن نخاله های سیمانی بسته شده است. ادامه تحقیقات بیانگر آن بود که ملکی در اطراف این ساختمان مورد بازسازی قرار گرفته است به همین دلیل احتمال مسدود شدن مسیر دودکش با نخاله های سیمانی یکی از فرضیه های مهمی بود که مورد توجه مقام قضایی قرار گرفت و قاضی ویژه قتل عمد دستور پلمب این مرکز را صادر کرد.

مرگ پیرزن در حمام
گزارش خراسان حاکی است: بررسی های کارشناسان آتش نشانی در کنار مقام قضایی برای یافتن علت دقیق گاز گرفتگی اعضای یک خانواده بیرجندی هنوز ادامه داشت که مرگ مشکوک یک پیرزن ۷۰ ساله، قاضی ویژه قتل عمد را به خیابان امام رضا (ع) مشهد کشاند. بررسی های مقدماتی در محل کشف جسد نشان داد که پیرزن از تک شعله کوچکی برای گرم کردن رختکن حمام استفاده کرده است و او نیز قربانی «قاتل نامرئی» شده است.بررسی های قاضی دکتر زرقانی در حالی تا نیمه شب گذشته به طول انجامید که «قاتل نامرئی» در یک روز ۶ نفر را به کام مرگ فرستاد.
منبع: خراسان

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ده − ده =

دکمه بازگشت به بالا
بستن