یادداشت روز

نوجوانان، جوانان و بانوان هدف معاندان

کد خبر : 48956

نویسنده و برنامه‌ساز نیشابوری گفت: معاندان نوجوانان، جوانان و بانوان کشور را هدف قرار دادند

محمدامین نجار در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نیشابور اظهار کرد: معاندان نوجوانان، جوانان و بانوان را هدف قرار دادند‌ و ای کاش مسؤلان به رده سنی که در این جریان ها قرار گرفتند توجه ویژه‌ای داشته باشند،

نجار تصریح کرد: نوجوانی و سال‌های نخستین دوران جوانی سنی است که افراد پر از شور و انرژی‌اند‌. از این رو امروز شاهد هستیم که تحت تاثیر یک سری داده‌ها،  نوجوانان و جوانان با هیجانات شدید و بدون هدف وارد اغتشاشات شدند‌ تا هیجاناتشان را تخلیه کنند.

نویسنده نیشابوری با بیان این که همه نوجوانان شرکت کننده در اغتشاشات تماشاگر بودند، افزود: با توجه به این که جوان ما هر روز ساعت‌ها در اینستاگرام و واتس‌اپ وقت می‌گذراند برنامه ریزی و مدیریت فضای مجازی را نادیده گرفتیم. از این رو ضدانقلاب خودش را آماده رهبری و لیدری جوان و نوجوان ما کرد.

نجار خاطرنشان کرد: در اغتشاشات اخیر اتفاقی که افتاد این بود ضد انقلاب در همین فضای رسانه‌ای که ما از آن غفلت کردیم، جوان و نوجوان دهه ۸۰ ما را با تحریک و تهیج وارد حرکتی کرد تا به نفع خودش از تخلیه هیجانات او سود ببرد.

نجار با اشاره به نیاز جوانان به برنامه های فرهنگی و تفریحی، عنوان کرد: سالن‌های ما در شهرها و شهرستان‌ها باید آن‌قدر برنامه‌های فاخر و پرمایه داشته باشد که جوان به دنبال یک حرکتی که اصلا نمی‌داند چیست  وارد فضای ناآرامی و اغتشاشات نشود تا هیجانات خود را تخلیه کند.

این نویسنده و برنامه ساز اذعان کرد: در اغتشاشات لیدرها و رهبرها چه بهایی می‌دهند؟ آن‌ها از آن سر دنیا چه می‌خواهند جز تجزیه ایران که کور خواندند. ایران یکپارچه ‌است. ما ۸ سال جنگیدیم هنوز هم در جنگ هستیم. تنها ماهیت جنگ عوض شده بنابراین نباید رسانه‌ و فضای مجازی را دست کم بگیریم زیرا این بستراست که خوراک فرهنگی به جوان ما می‌دهد‌. اگر ما با برنامه ریزی درست در این بستر خوراک فرهنگی مورد نیاز جوانان را تامین کنیم و سطح آگاهی نوجوانان و جوانان را بالا ببریم تا هرگز دشمنان نتوانند از این آب گل‌آلود ماهی بگیرند.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دو × دو =

دکمه بازگشت به بالا
بستن