دانش و فناوری

ایجاد اولین مرکز نوآوری حامی/ امضای تفاهم نامه دوجانبه

کد خبر : 34747

مدیرکل کمیته امداد خراسان رضوی از امضاو انعقاد تفاهم نامه همکاری‌ علمی، پژوهشی و فناوری مشترک بین این نهاد وپارک علم و فناوری خراسان رضوی با ایجاد اولین مرکز نوآوری و فضای کار اشتراکی حامی در استان خبر داد.

به گزارش صبح مشهد به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، حبیب الله آسوده بیان کرد: موضوع این تفاهم نامه، رونق کسب و کارهای خلاق و نوین در میان اقشار آسیب پذیر است.
وی اهداف این تفاهم نامه را کمک به ایجاد و توسعه زیرساخت های فرهنگ کارآفرینی و نوآوری ویژه مددجویان تحت حمایت دانست و ادامه داد: با ایجاد مراکز نوآوری در شهرستانهای استان، ایجاد زمینه ‌های حقوقی، قانونی و اجرایی برای پشتیبانی از پیشرفت‌ های علمی و فناوری، بسترسازی برای فعالیت‌های کارآفرینانه متناسب با توانمندی‌ها و فرصت‌های منطقه‌ای و انتقال تجارب پارک علم و فناوری در زمینه فرهنگ‌سازی و توسعه فناوری و اجرای طرحهای خلاق و نوآور و دانش بنیان در میان مددجویان امداد، فراهم می شود.
آسوده با عنوان اینکه اولین مرکز نوآوری حامی در شهرستان تربت حیدریه ایجاد می شود، گفت: پارک علم و فناوری درارائه خدمات مشاوره ای، برگزاری جلسات توجیهی، دوره‌های آموزشی، همکاری در زمینه طرح ایده و بکارگیری ظرفیت شرکت‌ها و مجموعه‌های ذیل پارک همکاری می کند .
وی ادامه داد: کمیته امداد خراسان رضوی در تامین مکان و تجهیزات لازم برای راه اندازی و تاسیس مرکز نوآوری و کارآفرینی، همکاری در برگزاری برنامه ها و رویدادهای مشترک و بازاریابی و بازارسازی محصولات و خدمات شرکت های و واحد های فناور و دانش بنیان اقدام می کند.
شایسته ذکر است: این تفاهم نامه در ۶ ماده و ۲ نسخه میان رضا قنبری، مدیر پارک علم و فناوری خراسان رضوی و حبیب الله آسوده، مدیرکل کمیته امداد خراسان رضوی به امضا رسید که مدت زمان اجرای آن از آبان ۹۹ و به مدت ۵ سال تعیین شده است.
منبع: پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

10 + چهارده =

دکمه بازگشت به بالا
بستن