اجتماعی

فرمانده مرزبانی خراسان رضوی: خانواده شهدا آبروی نظام و کشور هستند

کد خبر : 22098

فرمانده مرزبانی استان خراسان رضوی در رأس هیئتی به دیدار خانواده شهدای مرزبانی (نامدار ، آرمش ، شهرکی ،اکبری) رفت.
به گزارش صبح مشهد به نقل از خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی فرماندهی مرزبانی استان خراسان رضوی ، سردار “جان نثار” فرمانده مرزبانی استان خراسان رضوی در رأس هیئتی با خانواده شهدای مرزبانی دیدار و گفتگو کرد.
سردار “جان نثار” در این دیدار با ابراز دین نسبت به خانواده‌ی شهدا گفت: ما از خانواده‌ی شهدا غیر از بزرگواری چیزی ندیدیم. شما آبروی نظام و کشور هستید و ما هرچه امروز داریم برگرفته از خون پاک شهدا است.
وی همچنین افزود: یکی از مهمترین نعمت‌های الهی نعمت امنیت است و این نعمت حاصل نشده‌است مگر با خون شهیدان. این امنیت حاصل دست‌رنج همه‌ی کسانی است که در این عرصه زحمت می‌کشند و به یقین شهدا نقش اساسی در امنیت امروز ما دارند.
حجت الاسلام و المسلمین “علیرضا رامیار” رئیس عقیدتی سیاسی مرزبانی استان نیز در این دیدار بیان داشت: شهدای عزیز مرزبانی سر دادند تا ما امروز سربلند باشیم. ما ادامه دهنده‌ی راه شهدا هستیم تا مدیون خون ریخته شده‌ی این عزیزان نباشیم.
وی در ادامه خاطر نشان کرد: بحث شهید و شهادت در دین مبین اسلام فراتر از زمین و زمان است یعنی در تمامی آیات، روایات و احادیث قدر و جایگاه بسیار ویژه‌ای برای شهید آورده ‌شده‌ است که در قالب زمان و مکان نمی‌گنجد.
حجت الاسلام و المسلمین “رامیار” در پایان یادآور شد: شهید برای بازماندگان، دوستان و آشنایان آبرو است و باعث افتخار همه‌ی ماست و همیشه نام و یاد شهدا در دل‌های ما زنده است.
گفتی است در پایان این دیدار به رسم یادبود به خانواده‌ی شهدای مرزبانی هدایا و لوح تقدیری اعطا و فرزندان شهدا مورد تفقد سردار فرمانده مرزبانی استان خراسان رضوی قرار گرفتند.
شایان ذکر است سردار جان نثار با خانواده مرحوم رمضان نیا از افسران سخت کوش مرزبانی نیز دیدار کردند.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سه × پنج =

دکمه بازگشت به بالا
بستن