اخبار مهمشهری

در قالب ۷۵۰ غرفه؛ هجدهمین نمایشگاه گل و گیاه مشهد عصر پنجشنبه افتتاح می شود

کد خبر : 20989

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری های خراسان رضوی از آغاز به کار هجدهمین نمایشگاه گل و گیاه و تجهیزات باغبانی با حضور ۳۵۰ شرکت داخلی و خارجی در قالب۷۵۰ غرفه از عصر پنجشنبه ۲۳خرداد ماه در نمایشگاه بین المللی مشهد خبر داد.

به گزارش صبح مشهد، احمدیزدان پناه در گفتگو با خبرنگار ما با اشاره برنامه ریزی های انجام شده برای برگزاری این رویداد، گفت: طبق برنامه هجدهمین نمایشگاه گل وگیاه و تجهیزات باغبانی و پنجمین نمایشگاه تجهیزات پارکی و شهربازی مشهد به صورت هم زمان از ساعت ۱۷ روز ۵شنبه آغاز خواهد شد.
وی افزود: این نمایشگاه با حضور ۳۵۰شرکت در قالب ۷۵۰ غرفه در حدود۲۰هزار متر فضای مسقف و۲۰ هزار متر فضای روباز محوطه های نمایشگاه بین المللی مشهد ساماندهی شده و به مدت ۵ روز میزبان علاقه مندان به گل و گیاه و تجهیزات باغبانی و پارکی است.
مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری های خراسان رضوی ادامه داد: بر اساس برنامه ریزی سالن فردوسی و فضای باز نمایشگاه به منظور فروش انواع محصولات اعم از گل و گیاهان آپارتمانی، باغی، پارکی، فضای سبز، تزئینی، نهال ، بذر، کود، خاک گل، گلدان و … در نظر گرفته شده است.
وی بیان کرد: سالن عطار نیز برای تولیدکنندگان تجیهزات پارکی و شهربازی در نظر گرفته شده است و غرفه های تولیدکنندگان گلهای شاخه بریده، اتحادیه ها و تعاونی های صنف گل و گیاه نیز در سالن بهار استقرار یافته اند.
یزدان پناه اظهار کرد: سازمان پارکها و فضای سبز، مناطق مختلف و پیمانکاران حوزه گل و گیاه شهرداری مشهد نیز حضور گسترده ای در این نمایشگاه دارند و طول برگزاری فعالیتها، دستاوردها و محصولات و خدمات خود را در سالن های ابوسعید، مولوی و انوری در معرض دید عموم قرار خواهند داد.
وی گفت: شرکت های خارجی تولید کننده گل و گیاه به صورت ۵ نمایندگی در قالب ۱۱غرفه از کشورهای ترکیه ، چین ، هلند ، آلمان و ایتالیا در این نمایشگاه حضور دارند و محصولات خود را در سالن بهار معرض دید علاقه مندان قرار خواهند داد.
مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری های خراسان رضوی بیان داشت: علاوه بر شرکت های بومی استان، شرکت هایی از استانهای تهران، البرز، شیراز، اصفهان، یزد، قم، همدان ، کرمان، خراسان های جنوبی و شمالی، آذربایجان غربی،گلستان، گیلان و مازندران نیز در هجدهمین نمایشگاه گل و گیاه و تجهیزات باغبانی مشهد شرکت دارند.
وی به استقبال خوب علاقه مندان از نمایشگاه گل و گیاه و تجهیزات باغبانی در سالهای گذشته، گفت: با توجه به اینکه نمایشگاه گل و گیاه سال ۹۸بزرگترین رویداد درزمینه گل و گیاه به لحاظ وسعت و تنوع در کشور به شمار می رود، پیش بینی میکنیم استقبال پر شورتری را از شهروندان مشهدی و زائران علی بن موسی الرضا(ع) نسبت به قبل شاهد باشیم.
یزدان پناه تصریح کرد: علاوه بر ترویج و آموزش ایجاد فضای سبز و گل کاری و همچنین نگهداری فضای سبز،گل و گیاه پارکی و خانگی به عنوان اهداف اصلی در این نمایشگاه تلاش خواهد شد، زمینه های لازم برای برای شادابی و طراوت جامعه از طریق احیا و اشاعه فرهنگ زیبای دوستی با طبیعت و سرسبزی فراهم شود.
گفتنی است، هجدهمین نمایشگاه گل و گیاه و باغبانی مشهد و پنجمین نمایشگاه تجهیزات پارکی و شهربازی مشهد همه روزه تا۲۷خرداد ماه از ساعت ۱۷الی ۲۴پذیرای بازدیدکنندگان خواهد بود و طبق برنامه ریزی نمایشگاه در روز جمعه ۲۴ خرداد ماه از ساعت ۱۰صبح دایر خواهد بود./م.ا/۱۹۷۹/

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

شش − چهار =

دکمه بازگشت به بالا
بستن