اسلاید شویادداشت روز

دبیر حزب اسلامی ایران زمین در خراسان رضوی مطرح کرد:

شهردار مشهد تغییرات را سرعت بخشد/ اگر قرار به تغییر نبود، این همه تلاش برای چه بود!

کد خبر : 43016

امروز، ما در جامعه ای زندگی می کنیم که بطور طبیعی دائماً در حال تغییر و تحول هستیم و اگر بگوئیم که بزرگترین مسأله ای که هر سازمان امروزه با آن روبروست، مسأله تحول و دگرگونی است، زیاد تند نرفته ایم.

به گزارش صبح مشهد، مجتبی آرین منش، رئیس جبهه پیشرفت رفاه و عدالت استان خراسان رضوی در خصوص بحث تسریع در امر تغییر به خبرنگار ما گفت، پذیرش تغییر در دنیای متحول کنونی از بزرگترین عوامل دوام و بقای سازمان ها و ادارات جامعه ایران میباشد و تنها سازمان واداراتی می توانند موجودیت خود را حفظ نمایند که بتوانند خود را با آهنگ این تحولات اجتناب ناپذیر هماهنگ سازند.

دبیر حزب اسلامی ایران زمین در خراسان رضوی در ادامه با اشاره به ویژگی های مدیران اصلح افزود: برقراری ارتباط، رسیدگی به امر مقاومت در برابر تغییر، درگیر نمودن تیم کاری و  ایجاد تغییر و رهبری الهام بخش چهار اصل شایسته گزینی است و ‌‌ مدیری در این حاکمیت موفق خواهد بود که با اتکا به این چهار شاخص، شایستگی خودش را در مدیریت تغییر اثر بخش نشان دهد.

مجتبی آرین منش با اشاره به مطالب فوق و ضرورت ایجاد تغییر خطاب به مدیریت شهری مشهد مقدس و کلید دار شهر بهشت افزود؛ ایجاد انگیزه برای تغییر، ایجاد تصویری از آینده مطلوب مورد نظر، ایجاد نوعی حمایت اساسی از تغییر اثر بخشی، تعیین مدیریت گذار از وضع موجود به وضع مطلوب و حفظ میزان شتاب تغییر از اهم مطالبات مردمی و احزاب سیاسی اصولگرا و شورای وحدت ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی شهر مشهد مقدس می باشد.

وی خطاب به شهردار مشهد مقدس گفت؛ از ابتدای فرآیند تشکیل شورای وحدت و ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی شاهد آن بودم که دغدغه همه نیک اندیشان سیاسی اصولگراها، انتخاب مدیری شجاع، پاک دست و نخبه جهادی انقلابی برای مدیریت شهری بود، تا با تغییر رویه موجود و انتخاب مدیران ستادی و مناطق ۱۳ گانه، با ایجاد وحدت بین مدیران منتخب جهادی و میدانی، شاهد ارائه خدمات مطلوب تر و با ارزش تر به شهروندان باشیم، چرا که همه ما معتقد هستیم با ایجاد تغییر و تحول می توان یک گروه هدفمند خدمت جهادی بی منت تشکیل داد.

عضو شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان خراسان رضوی با تاکید بر اینکه ما با صرف این همه هزینه های مالی، و منابع انسانی و برگزاری جلسات متعدد که گاها یک جلسه بیش از هشت ساعت طول کشیده، به دنبال انتخاب اعضای شورای اسلامی جهادی و انقلابی و در پی آن انتخاب شهردار جهادی و میدانی بودیم تا با تغییر سریع در مدیران ستادی و شهرداران مناطق، بار دیگر اعتماد را به مردم مظلوم و متدین انقلابی مشهد الرضاع برگردانیم.

اما گویا شهردار محترم جناب آقای ارجائی هیچ علاقه و عجله ای به تغییرات ندارند و تمایل دارد با همین تیم فعلی مدیریت شهری را ادامه دهد، که این طرز تفکر ایشان نیازی به این همه هزینه های تبلیغاتی و انتخابات نداشت!

رئیس جبهه پیشرفت رفاه و عدالت استان خراسان رضوی با انتقاد از عملکرد بعضی از اعضای شورای اسلامی شهر مشهد مقدس گفت؛ متأسفانه شاهد آن هستیم که بعضی از آقایان منتخب در شورای اسلامی شهر مشهد از شرح وظایف نظارتی خود خارج شده اند و مدام دنبال گرفتن عکس و فیلم تبلیغاتی برای مشهور کردن خودشان هستند و هیچ توجهی به مطالبات مردمی ندارند،، غافل از اینکه مردم مظلوم ایران زمین اکنون آگاه به مسائل سیاسی و اجتماعی هستند و دیگر تیزرهای تبلیغاتی نمی‌تواند در روحیه مردم تأثیر گزار باشد، بلکه اعمال و رفتار اعضای محترم شورای اسلامی شهر مشهد مقدس می‌تواند دوستان عزیز را معرفی نماید تا مشهور به خدمت نزد مردم گردند.

مجتبی آرین منش خطاب به اعضای شورای اسلامی شهر مشهد گفت؛ احزاب اصولگرا و مردم متدین شهر مشهد برای تغییرات در مدیران شهری، شماها را انتخاب کردند، اگر قرار بود شما برای عکس گرفتن و ثبت خاطرات در فضای مجازی به شورا ورود کنید، نیاز به این همه کار تشکیلاتی شبانه روزی نبود.

رئیس جبهه پیشرفت رفاه و عدالت استان خراسان رضوی با اشاره به اینکه سه ماه از آغاز به کار شورای ششم گذشته است از ریاست محترم شورا و اعضای شورای اسلامی شهر مشهد مقدس خواست گزارش و عملکرد سه ماهه و فصلی خود را در قالب یک کنفرانس مطبوعاتی به اطلاع شهروندان عزیز مشهدی برسانند.

وی در ادامه افزود از آنجایی که جبهه پیشرفت رفاه و عدالت استان خراسان رضوی یکی از حامیان مالی، اجتماعی و سیاسی لیست شورای وحدت اصولگرایان و ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی بوده و حدود بیست درصد هزینه های تبلیغاتی لیست اعضای شورای شهر را متقبل شده، پس حق دارد به عنوان یک حزب و جبهه، مطالبه گر بر عملکرد شورا و شهردار محترم نظارت داشته باشد و احقاق حق عامه مردم که همان تغییر در مدیران ستادی می باشد را مطالبه نماید.

وی از شهردار محترم شهر مشهد مقدس خواست با تغییر رویه، نسبت به تغییرات و استفاده از نیروهای متخصص، پاک دست، جوان و انقلابی که در بدنه شهرداری حضور دارند و کارمند رسمی شهرداری هستند استفاده نماید و با تشکیل یک ستاد همدل و همفکر همسو با تفکرات جهادی و انقلابی،، خدمات جهادی خود به مجاوران و زائران ولی نعمت ما خراسانی ها آقا ثامن الحجج علی ابن موسی الرضاع، شروع نمایند.

آرین منش در پایان خطاب به ریاست شورای اسلامی شهر مشهد مقدس و شهردار جوان تاکید کرد: بی تردید همه شما عزیزان مستحضرید که مدیران ستادی و مناطق ۱۳ گانه، بعلت آنکه بلاتکلیف بر ماندن یا رفتن می باشند، ذوق و شوق کاری در ظاهرشان نمایان نیست و ممکن است با بدخلقی با مردم رفتار می‌کنند که این امر نه تنها زیبنده مدیران شهری شهر بهشت نمی‌باشد، بلکه موجب بدبینی مردم نسبت به تصمیم شورای وحدت اصولگرایان و ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی خواهد شد.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سه × چهار =

دکمه بازگشت به بالا
بستن