پایتخت فرهنگ اسلامی

ویژه‌ برنامه‌های جشن میلاد پیامبر اکرم(ص) و امام صادق(ع) در حرم مطهر رضوی

کد خبر : 54847

با توجه به فرارسیدن سالروز ولادت حضرت محمد مصطفی(ص) و ششمین اختر تابناک ولایت امام جعفر صادق(ع) در ۱۷ ربیع الاول ۱۴۴۵ و در راستای بهره‌مندی زائران و مجاوران از فیوضات ایام شادی و شادمانی اهل بیت(ع)، ویژه برنامه‌های جشن و سرور در شب، روز و شام ولادت این امام همام به همت این معاونت با حضور سخنرانان برجسته و مادحین اهل بیت(ع) در رواق امام خمینی(ره) تدارک دیده شده است.

به گزارش صبح مشهد، مراسم جشن شب میلاد نبی مکرم اسلام(ص) و امام صادق (ع) دوشنبه ۱۰ مهر ماه ساعت ۱۸ با قرائت زیارت امین الله با نوای سعید قانع از مداحان حرم مطهر رضوی آغاز می‌شود. پس از اجرای گروه سرود گلدسته‌های حرم، زائران و مجاوران از شعرخوانی آئینی حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدحسین سیدی و علیرضا خاکساری بهره‌مند می‌شوند.

سخنان حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدباقر حیدری کاشانی و مولودی‌خوانی آقایان ابراهیم قانع، سیدامیر احمدنیا و رسول میثمی پایان بخش این مراسم نورانی خواهد بود.

ویژه برنامه جشن روز میلاد خاتم النبیین(ص) و امام جعفر صادق(ع) سه‌شنبه ۱۱ مهر ماه بعد از اقامه نماز ظهر و عصر ساعت۱۲ با قرائت زیارت امین الله با نوای علی کارگر از مداحان اهل بیت(ع) شروع و با سخنرانی حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدحسن رجایی خراسانی خاتمه می‌یابد.

مراسم جشن شام میلاد محمد امین(ص) و جعفر بن محمد(ع) سه‌شنبه ۱۱ مهرماه از ساعت ۱۸ با قرائت زیارت نورانی امین‌الله آغاز می‌شود. اجرای گروه سرود گلدسته‌های حرم و شعرخوانی حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدروح الله موید بخش جذاب این مراسم نورانی است که زائران و مجاوران از برکات آن مستفیض خواهند شد.

بر اساس گزارش روابط عمومی آستان قدس رضوی، این محفل نورانی با سخنرانی حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدباقر حیدری کاشانی ادامه می‌یابد و با قرائت دعای توسل توسط حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدمحمود صفاتی و مولودی‌خوانی عباس واعظی و مهدی پاینده فر خاتمه خواهد یافت.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

15 − سیزده =

دکمه بازگشت به بالا
بستن