استانی

ابتلای ۱۵۰ نفر از مهمانان یک مجلس عروسی به کرونا در بردسکن

کد خبر : 34453

این روزها که متاسفانه آمار بالای تعداد مبتلایان و فوتی های کرونا همه را شوکه کرده، خوب است بدانیم برگزاری مجالسی مانند عروسی چه تاثیری بر اوج گیری آمار کرونا دارد.

به گزارش صبح مشهد، به نقل از خراسان، در همین خصوص رئیس مرکز بهداشت بردسکن اظهار کرد: در پی برگزاری یک مجلس عروسی در یکی از مناطق عشایری بردسکن ، متاسفانه ۱۵۰ نفر از شرکت کنندگان این مجلس مبتلا به کرونا شدند.
حسین امامیان به خبرنگار ما گفت: بردسکن در حال خروج از وضعیت قرمز است و به سمت سیاه شدن می رود و هم اکنون ۱۲۵ نفر از کارکنان حوزه بهداشت و درمان شهرستان مبتلا به کرونا هستند و دو نفر از متخصصان زنان و زایمان بیمارستان نیز مبتلابه این ویروس شده اند که از دانشگاه علوم پزشکی مشهد درخواست کرده ایم، متخصص زنان و زایمان به شهرستان اعزام کنند.
معاون بهداشتی شبکه بهداشت و درمان بردسکن مطرح کرد: متاسفانه هنوز برخی از مردم به وجود این ویروس اعتقادی ندارند و ماسک زدن را یک ضرورت نمی دانند.
امامیان با اشاره به این که تنها بیمارستان بردسکن ۹۶ تختخواب دارد، گفت: هم اکنون ۷۸ نفر در چهار بخش ویژه ای که به بیماران کرونایی اختصاص داده شده بستری شدند.

منبع: خراسان

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

17 + 18 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن