شهری

در پی بارش شدید باران صورت گرفت؛ آب گرفتگی ۱۸ منزل مسکونی و مغازه در مشهد/ کال قره‌خان سرریز شد!

کد خبر : 16283

معاون خدمات و محیط زیست شهری شهرداری مشهد از آماده‌باش ۶۵ دستگاه جمع‌آوری آب‌های سطحی و ۶۰۰ نیروی خدمات شهری است.
به گزارش صبح مشهد به نقل از روابط عمومی معاونت خدمات و محیط زیست شهری شهرداری مشهد، خلیل‌الله کاظمی بیان کرد: به دلیل شدت بارش در شهر مشهد به خصوص شب گذشته در محدوده احمدآباد، کوهسنگی و قسمتی از منطقه ۹ مشهد در کمتر از ۴۵ دقیقه ۳۶ میلیمتر بارندگی گزارش شده است.
وی افزود: این شدت بارندگی منجر به سرریز شدن کال‌ها و کانال‌های جمع‌آوری آب‌های سطحی شد که در برخی از نقاط برای تعدادی از شهروندان مشکل به وجود آمد که نیروهای آتش‌نشانی و خدمات شهری با حضور به موقع خود این مشکلات جزئی را رفع کردند.
معاون خدمات و محیط زیست شهری شهرداری مشهد با بیان اینکه با کاهش شدت بارندگی از ساعت ۲۴ مشکل خاصی در شهر ایجاد نشده است، عنوان کرد: تنها به دلیل سرریز شدن کال قره‌خان ۱۱ منزل مسکونی و ۷ باب مغازه در دو خیابان فرعی بولوار شیرودی دچار آب گرفتگی جزئی شد که مشکل رفع شده است.
کاظمی تصریح کرد: به منظور رفع مشکلات احتمالی با آغاز بارش باران از شب گذشته ۶۵ دستگاه خودروی مخصوص جمع‌آوری آب‌های سطحی و ۶۰۰ نیروی کارگری در سطح مناطق آماده‌باش هستند.
وی خاطرنشان کرد: از شهروندان درخواست می‌شود در روزهای بارندگی برای خدمت‌رسانی نیروهای خدمات شهری و آتش‌نشانی همکاری لازم را داشته باشند.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نوزده + سیزده =

دکمه بازگشت به بالا
بستن