اخبار مهم

چهار تن آرد یارانه‌ای در منزلی مسکونی در مشهد کشف شد

کد خبر : 50657

رییس اداره نظارت و بازرسی جهاد کشاورزی شهرستان مشهد گفت: ۱۰۰ کیسه آرد یارانه‌ای به میزان چهار تن در منزل مسکونی در این شهر کشف و ضبط شد.

به گزارش صبح مشهد، علی‌اکبر نصری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: در پی پایش بازرسان اتحادیه صنف نانوایان و همکاری بازرسان جهاد کشاورزی مبنی بر ذخیره آرد در منزلی مسکونی در خیابان عبدالمطلب مشهد، پس از اخذ حکم قضایی و هماهنگیهای مربوطه تیم بازرسی به این منزل مراجعه کرد.

وی با بیان این که این منزل از ۲ خیابان ورودی داشت ادامه داد: آرد کشف شده در این منزل به صورت کیسه‌های سرباز و در شرایط کاملا نامطلوب و غیربهداشتی نگهداری می‌شد که با توجه به وضعیت و شرایط مشاهده شده، بسته بندی در کیسه ‌های کوچکتر در حال انجام بوده است.

رییس اداره نظارت و بازرسی جهاد کشاورزی شهرستان مشهد اظهار کرد: با توجه به کشفیات انجام شده، پرونده تخلف برای این مورد تشکیل و با دستور قضایی محموله کشف شد.

نصری افزود: میزان پخت واحدهای نانوایی توسط سامانه هوشمند فروش نان (نانینو) بررسی می‌شود و بررسی‌ها در خصوص نانوایی‌هایی که عرضه خارج از شبکه نان یا آرد داشته‌اند ادامه دارد.

وی اضافه داد: شهروندان می‌توانند هر گونه تخلف در خصوص محصولات کشاورزی از جمله تقلب، احتکار، گرانفروشی، کم فروشی، عرضه خارج از شبکه آرد و نان را با شماره پیامک ۳۰۰۰۷۶۵۵۵۵ اعلام کنند که در اسرع وقت رسیدگی می شود.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

یازده − هفت =

دکمه بازگشت به بالا
بستن