اسلاید شویادداشت روز

حاج قاسم نماد ایثار و مقاومت همیشه زنده است

کد خبر : 43735

چگونه روستا زاده کرمانی سردار بزرگ سپاه ولایت، علمدار مقاومت، سرباز وطن، عامل همبستگی ملت، نشان واقعی رستم ایرانی و… دوران معاصر شد؟

نویسنده: محمد حسین روشنک، یادگار سال های دفاع مقدس

حاج قاسم از آن‌جهت قهرمان بزرگ ملی و نشانه واقعی رستم دل‌های ایرانیان و عامل همبستگی جامعه شد که اطاعت از ولایت برای سربازی دفاع از وطن و محور مقاومت را افتخار و پیروی از فرامین امام خمینی (قدس سره) در عدم وابستگی به جناح‌بندی‌های سیاسی را وظیفه پاسداری خود می‌دانست.

ملت بزرگ ایران اسلامی که در مردانگی و ایثار، الگویی چون علمدار کربلا ابوالفضل(ع) و سرداران و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس و بیش از چهل سال مقاومت جانانه ، در قهرمانی افتخاری مانند رستم دستان فردوسی را در تاریخ دارند، در دوران معاصر واقعاً نیاز به الگویی از جنس ایثار، مقاومت، مردانگی، قهرمانی، علمداری، فداکاری، ولایت‌مداری، دشمن‌ستیزی و شخصیت فراجناحی معتدل که خود را سربازی برای دفاع از وطن و مردم ایران با هر تفکر سیاسی بداند، داشت که پروردگار متعال عنایت کرد و حاج قاسم قهرمان را به این ملت بزرگ هدیه داد.

حاج قاسم، علمدار مقاومت، نشانه واقعی رستم ایرانی، سردار و سربازی معتدل و غیر وابسته به گروه‌های سیاسی، ولایت‌مداری تسلیم اوامر ولایت، نماد و نشان پاسداران، سرداران، بسیجیان، جهادگران، ‌امیران و سربازانی که بیش چهل سال از ایران و انقلاب اسلامی دفاع کرده و می‌کنند بوده و همیشه خواهد بود.

حاج قاسم که به روستا‌زادگی خود می‌بالید، دکترای واقعی ایثار و قهرمانی ملی جامعه را در عملیات‌های هشت سال دفاع مقدس و محور مقاومت گرفت؛ لذا در آسمان دل مردم آزاده جهان بعنوان نماد آزادگی، مقاومت، ایثار، بزرگی و قهرمانی جای گرفته و تا دنیا، دنیاست زنده خواهد بود.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سه × 2 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن