اسلاید شوشهری

توقیف ۳۵۰کیلو ران و سینه قطعه بندی شده و توزیع به قیمت مصوب ۷۳هزار تومان بین مردم در منطقه ای در شهرستان مشهد

کد خبر : 53980

روابط عمومی جهاد کشاورزی مشهد از ممنوعیت عرضه مرغ تکه‌ای بصورت فله در پلاستیک های ۳و ۵ کیلویی در کلیه واحدهای صنفی خبرداد که در صورت تخلف و قطعه کاری ضمن تشکیل پرونده تعزیراتی، کالاهای قطعه کاری شده برابر مصوبات با قیمت مرغ کلپسی توزیع میگردد .

رئیس اداره نظارت و بازرسی جهاد کشاورزی مشهد گفت : برنامه‌ای نسبت به تامین و توزیع مرغ مشخص و ابلاغ گردیده و کلیه واحدهای صنفی در هر منطقه وخیابان هر روزه دارای مرغ گرم با قیمت مصوب برای فروش وعرضه به شهروندان عزیز براساس کارت تامین می گردند و عرضه مرغ قطعه شده ممنوع شده تا نگرانی از کمبود مرغ در بازار وجود نداشته باشد و مرغ با قیمت مصوب در اختیار مردم قرار گیرد.

وی درباره ممنوعیت قطعه بندی مرغ گفت: یکی از مصوبات این بود که اجازه قطعه بندی داده نشود و مقرر شد مرغ کلیپسی و کامل با قیمت‌های مصوب در اختیار این شهروندان قرار گیرد تا نگرانی برای تامین مورد نیاز نداشته باشند وقطعه کاری در محل واحد صنفی فقط وفقط با درخواست مشتری صورت می گیرد که مشتری یا خریدار در محل حضور داشته باشد .
وی افزود : قیمت مصوب مرغ گرم برای مصرف کننده جهت عرضه در واحدهای صنفی،بر اساس گرید BوA ‌کیلویی  ۷۳ و ۷۹هزار تومان تعیین شد که واحدهای صنفی، مجاز به بسته بندی مرغ قطعه شده نیستند.

وی خاطرنشان کرد : برای اندسته از شهروندانی که درخواست خرید قطعات مرغ جهت مصرف خانوار از جمله ران، سینه با استخوان، شینسل و… را داشته باشند قرار شد مرغ قطعه بصورت بسته بندی ظرفی با مجوز دامپزشکی به واحد های صنفی عرضه گردد.

سید علی اکبر ناصری سر آسیا بیان کرد : بر این اساس  بازرسان جهاد کشاورزی مشهد با حمایت از مصرف کنندگان نیز واحدهای صنفی مرغ را به طور مستمر پایش و توزیع و عرضه آنها را به طور پیوسته رصد میکنند و از هر گونه تخلف جلوگیری می‌کنند.

وی اذعان داشت :ضمن اینکه نظارت و بازرسی توسط بازرسان جهاد کشاورزی و سایر نهادهای مسئول، برای اجرای دقیق دستورالعمل ابلاغی در دستور کار قرار گرفته است ، بر اساس ابلاغ انجام شده با متخلفان عرضه کننده مرغ قطعه کاری به شدت برخورد خواهد شد.

وی بیان کرد : در صورت تخلف و قطعه کاری واحدهای صنفی ملزم بر توزیع مرغ به قیمت کلیپسی می‌باشند بر این اساس ۳۵۰کیلو ران و سینه مرغ گرم از یکی از واحد های صنفی عرضه مرغ توقیف و به قیمت ۷۳هزار تومان بین مردم منطقه توزیع شد.

امیدواریم با آرامشی که بازار پیدا خواهد کرد به سمت جریان مثبت در بازار حرکت کنیم و تخلفی در توزیع مرغ وجود نداشته باشد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

شش + چهار =

دکمه بازگشت به بالا
بستن