اخبار مهم

نقشه آبروبری برای نوعروس بی نوای / دوستش به داماد پیام می داد

کد خبر : 37983

دوست صمیمی نوعروس مشهدی برای طلاق این نوعروس نقشه کشید.
به گزارش صبح مشهد به نقل از رکنا زن جوان برای آسیب رساندن به زندگی دوست خانوادگی‌، فکر شیطانی اش را اجرا کرد.این دوست خائن برای از هم پاشیدن زندگی نوعروس مشهدی با پیام هایی که به تازه داماد می داد می خواست دوستش را به طلاق و جدایی بکشاند.
و احساسم با یکدیگر درگیر بودند و هرکدام استدلال خودشان را داشتند. عقل مرا به سمت بررسی دقیق موضوع و قضاوت نکردن سوق می داد و احساسم اما همسرم را به خیانت علیه من محکوم می کرد. مو لای درز عکس های همسرم نمی رفت. صورت، ژست، لباس ها و هرآنچه در تصویر بود همه مال او بود.

به گزارش رکنا، خبر یک خطی اما ویرانگر بود. در ادامه چند پیام به دستم رسید«از همسرتان خبر دارید؟!»، «شما می دانید در غیابتان چه می کند؟!»، «او ارزش زندگی کردن با شما را ندارد!!» و بعد هم آن عکس های کزایی برایم ارسال شد. عکس هایی که حکم رسوایی همسرم و سند به ظاهر خیانت او را به من نشان می داد. با خودم فکر کردم که نباید او از این موضوع بویی ببرد و در ادامه به جای اینکه تصمیمی احساسی گرفته باشم کمی خلوت کردم. حتم می دانستم که همسرم هیچ گاه به من خیانت نمی کند و همه این اسناد پرونده سازی علیه اوست تا شریک زندگی ام را از چشم من بیندازد. اکانتی که از آن تصاویر همسرم فرستاده شده بود طولی نکشید که حذف شد.

به پلیس فتای مرکز استان خراسان رضوی رفتم و موضوع را با یکی از کارشناسان این مرکز انتظامی تخصصی درمیان گذاشتم. در بررسی های اولیه مأموران مشخص شد که تصاویر دست ساز هستند و قسمت سر همسرم بریده شده و بر روی تصاویر مستهجن قرار داده شده است. گرچه دلم آرام شده بود اما هنوز دلیل انتقال پول به حساب همسرم و نیز اکانت های ناشناسی که با او ارتباط برقرار کرده بودند را نمی دانستم و همین موضوع علامت سؤالی بزرگ در ذهنم به وجود آورده بود.

دسیسه برای زندگی نوعروس مشهدی / دوست صمیمی خیانتکار از آب درآمد
از سرش هم زیادی بود. او لایق این شوهر خوب نبود. هرطور بود می خواستم از میدان به درش کنم. با این کار قصد داشتم تا کاری برای خواهرم کرده باشم. مو لای درز نقشه ام نمی رفت. در این مدت آشنایی مان کاملا به عواطف، سلیقه، علایق او پی برده بودم و خیلی خوب می دانستم از چه رنگی، چه لباسی و چه رفتاری خوشش می آید.

در تلگرام برایش دامی پهن کردم و او را وارد کانالی که از قبل طراحی کرده بودم کشاندم. کانال با اکانتی جعلی ایجاد شده بود و کارکردش هم در زمینه مد و لباس بود. به بهانه فروش یک نوع لباس که حتم داشتم او از آن خوشش می آید چند نمونه از عکس های خصوصی اش را گرفتم و بعد هم به بهانه های مختلفی مبالغی را به حسابش واریز کردم.عکس های او در اختیارم بودم و با توجه به اطلاعاتی که از وی داشتم با یک ویرایش ساده تصاویر، نقشه ام را عملی ساختم. به خاطر خواهرم باید شرش را از زندگی دوست خانوادگی مان می کندم. باید به گونه ای رفتار می کردم تا دوست خانوادگی مان به همسرش بدگمان و بدبین شود و همین امر سرآغاز دعوا و طلاق او شود.بعد از ارسال عکس های تغییر شکل داده شده با اکانت جعلی، بلافاصله آن را حذف کردم تا از خود هیچ ردی باقی نگذارم. بعد از چند روز نه تنها تغییری در زندگی دوست خانوادگی مان ایجاد نشد که آن ها نسبت به قبل بایکدیگر مهربان تر و عاشق تر شده بودند.

دستگیری دوست خائن برای خیانت فتوشاپی در مشهد
گشوده شدن پرونده ای با عنوان مزاحمت سایبری برای همسر مردی جوان در مشهد، سرآغاز تحقیقات تخصصی شد که در آن آمده بود فردی ناشناس عکس های غیر اخلاقی زنی بیست وچهار ساله را برای همسرش فرستاده و مدعی شده او با چند نفر ارتباط غیر اخلاقی دارد.

به گفته رئیس پلیس فتای استان خراسان رضوی مرد جوان پس از رویارویی با تصاویر همسرش به جای اینکه تصمیمی احساسی بگیرد بلافاصله به پلیس فتا مراجعه و علیه فردی که دست به نابودی زندگی اش زده شکایت کرد.

سرهنگ جواد جهانشیری با اشاره به شروع تحقیقات مأموران پلیس فتای مرکز استان بیان کرد: از شواهد و قرائن موجود می شد فهمید که این نقشه از سوی فردی آشنا کلید خورده است. از این رو اسامی و مشخصات چند تن از آشنایان شاکی و همسرش به عنوان مظنون مطرح شد و نتیجه همه پیگیری ها به همسر دوست خانوادگی این زوج جوان ختم شد. این زن بیست وسه ساله که ساکن یکی از خیابان های بولوار معلم مشهد است به مرکز پلیس فتای استان احضار شد و در برابر تحقیقات مأموران قرار گرفت.

این مقام ارشد پلیس فتای استان ادامه داد: ضدونقیض گویی زن جوان شک مأموران را به یقین تبدیل کرد و طولی نکشید که متهم به اقدام مجرمانه خود علیه همسر دوست خانوادگی شان اعتراف کرد. این فرد انگیزه اقداماتش را کینه توزی با همسر شاکی بیان کرد و گفت که تصمیم داشته با خراب کردن زندگی دوست خانوادگی شان خواهر خود را به ازدواج مرد جوان دربیاورد. سرانجام پایان تحقیقات این پرونده، متهم که از این اقدام خود به شدت نادم بود در اختیار مرجع قضایی قرار گرفت.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

‫۲ نظرها

  1. واقعادمش گرم که باعقل ومنطق تصمیم گرفته انصافاخیلی مردمیخوادکه درهمچین مواردی تصمیم احساسی نگیره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

هجده − 13 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن