شهری

رنگ آمیزی بهاره المان های سطح منطقه ۶

در راستای استقبال از بهار 1402؛ 

شهرداری منطقه شش به منظور استقبال از فصل بهار در اقدامی خلاقانه طرح های زیبای بهاری را در اکثر نقاط سطح منطقه به اجرا گذاشت.

به گزارش صبح مشهد به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه شش، کاظم یزدان مهر با اعلام این خبر گفت: هدف از اجرای این عملیات، زیبا سازی و تنوع در فضای سبز شهری و ایجاد تاثیر مثبت در روح و روان شهروندان می باشد.

شهردار منطقه شش افزود: اجرای طرح های نوآورانه و خلاقانه باعث بالا رفتن روحیه نشاط و سرزندگی شهروندان و در عین حال افزایش سطح مشارکت و حس تعلق در آنها می شود.

وی ادامه داد: بر همین اساس در راستای استقبال از بهار ۱۴۰۲ رنگ آمیزی مبلمان شهری با طرح های خلاقانه و بهاری و با همکاری هنرمندانی که اکثرا ساکنین منطقه شش هستند، هم اکنون در این منطقه در حال اجراست.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یازده − هفت =

دکمه بازگشت به بالا