شهری

عضو شورای شهر مشهد مطرح کرد؛

ضرورت توسعه وسایل بازی برای نوجوانان در بوستان‌های مشهد

کد خبر : 53068

رئیس کمیسیون بانوان و خانواده شورای اسلامی شهر مشهد گفت: در حال حاضر وسایل بازی برای نوجوانان در پارک‌ها محدود است که باید توسعه پیدا کند و به سمت تولید وسایل بازی و فضا‌های بازی نوجوانان حرکت کنیم.

به گزارش صبح مشهد، فاطمه سلیمی در حاشیه بازدید اعضای کمیسیون بانوان و خانواده و اعضای کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر مشهد از بوستان بانوان کوهسنگی اظهار کرد: شورای ششم توجه ویژه‌ای نسبت به حوزه بانوان و خانواده داشته و برهمین اساس بوده که کمیسیونی متناسب با این عنوان را تشکیل دادیم.

وی افزود: رویکرد ما در این کمیسیون در حوزه سخت‌افزاری و توسعه زیرساخت‌های بانوان و حوزه نرم افزار و توسعه برنامه‌های فرهنگی است.

رئیس کمیسیون بانوان و خانواده شورای اسلامی شهر مشهد بیان کرد: در حال حاضر سایت‌ها و بوستان‌های بانوان در سطح شهر ایجاد شده است که بوستان بانوان کوهسنگی نمونه‌ای از آن است که دارای فضای یک هکتاری، ۴۰۰ متر فضای دوچرخه سواری، فضای پیاده روی و خط سلامت، وسایل بازی کودکان و زمین ورزشی است.

سلیمی خاطرنشان کرد: براساس مصوبه شورای اسلامی شهر مشهد مبنی بر استفاده رایگان از دوچرخه در پارک‌های بانوان، دوچرخه‌هایی در این بوستان مستقر و در اختیار بانوان قرار می‌گیرد.

رئیس کمیسیون بانوان و خانواده شورای اسلامی شهر مشهد گفت: درحال حاضر وسایل بازی برای نوجوانان در پارک‌ها محدود است که باید توسعه پیدا کند و به سمت تولید وسایل بازی و فضا‌های بازی نوجوانان حرکت کنیم.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

14 − 13 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن