اسلاید شوشهری

دکتر هاشمی جواهری: از دل ورزش همگانی می توان به قهرمان پروری رسید

کد خبر : 48614

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی امروز و در حاشیه مسابقات دوچرخه سواری کشوری جام قصر مهرگان اظهار داشت: اگر شهروندانی که دوچرخه دارند بتوانند در ماه یک الی دوبار در مسابقات و همایشهای همگانی شرکت کنند قطعا از بین آنها می‌توان استعدادهای ورزشی را پیدا کرد و در محیط قهرمانی پرورش داد.

به گزارش صبح مشهد، روز پنجشنبه مسابقات دوچرخه‌سواری جایزه بزرگ کشوری جام قصر مهرگان با حضور رکابزنانی از استان‌های مختلف کشور برگزار شد.

در این مسابقات ۱۰۰ دوچرخه‌سوار از استان های کشور شرکت کرده بودند، این مسابقات در ۲ رده سنی جوانان و بزرگسالان و در ۲ کلاس کورسی و کوهستان برگزار شد و دوچرخه سواران مسیر این مسابقه را از خیابان ۱۷ شهریور تا بلوار امام رضا (ع) شهر شاندیز در مقابل مجتمع قصر مهرگان رکاب زدند.

در رده سنی بزرگسالان در رشته کورسی مجید حسین زاده و بهزاد ابراهیمی از باشگاه شهربهشت و امیرحسین محمدی از تیم تولیکارودی اول تا سوم شدند.

در بخش جوانان کورسی نیز سپهر نظافتی از تیم همرکابان اول و آقایان صادق معصومی نژاد و محمدحسین قربانی از باشگاه شهربهشت دوم و سوم شدند.

در بخش کوهستان و در رده سنی بزرگسالان بهنام چیتگر از تیم هونامیک اول و حامد حسن پور و سعید حسین پور از باشگاه شهربهشت به مقام دوم و سوم دست یافتند.

در بخش جوانان کوهستان هم محمدحسین سیامک از باشگاه شهربهشت اول شد، شهریار زرین فرد از تیم همرکابان دوم و حامد جعفری از باشگاه شهربهشت به مقام سوم دست یافت.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

17 + پانزده =

دکمه بازگشت به بالا
بستن