استانی

فولاد سنگان، سه مدرسه به آموزش و پرورش خواف تحویل داد

کد خبر : 42892

شرکت فولاد سنگان خراسان وابسته به فولاد مبارکه در آیینی با بهره برداری از سه مدرسه، مدارس را افتتاح کرد و در اختیار آموزش و پرورش خواف قرار داد.

به گزارش صبح مشهد، مدیرعامل شرکت فولاد سنگان ، در مراسم بهره برداری از این مدارس که در مدرسه شمیم مهر شهر نشتیفان از توابع شهرستان خواف برگزار شد، در گفتگو با خبرنگار ما گفت: در راستای عمل به مسئولیت های اجتماعی، شرکت فولاد مبارکه به همت شرکت فولاد سنگان اقدام به ساخت ۷ مدرسه در حوزه شهرستان کرده که ۴ مدرسه در سال ۹۸ و ۳ مدرسه در امسال افتتاح شدند.

علی امرایی افزود: یکی از مهم ترین وظایف شرکت ها، مسئولیت اجتماعی است و یکی از مباحث مهم در مسئولیت های اجتماعی، مبحث آموزش و زیرساخت های آموزشی است و فولاد سنگان سعی کرده در راستای مسئولیت اجتماعی اقداماتی در تمام حوزه ها به عمل برساند.

امرایی اعلام کرد؛ فولاد سنگان به عنوان یک شهروند به مسئولیت های اجتماعی خودش عمل می کند و با ساخت این مدارس، ۳ هزار متر مربع فضای آموزشی به فضاهای آموزشی شهرستان اضافه و برای ساخت این مدارس ۱۵۰ میلیارد ریال هزینه کرده است.

مدیرعامل شرکت فولاد سنگان خاطرنشان کرد: اخیرا هم تفاهم نامه ساخت ۴۲ کلاس جدید با مشارکت فولاد سنگان و سازمان توسعه و نوسازی مدارس منعقد شد تا کمبود کلاس درسی مرتفع شود و دانش آموزان در فضای آموزشی استاندارد و با استانداردهای آموزشی بیشتر تحصیل کنند.

معاون مشارکت های مردمی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خراسان رضوی نیز در این مراسم گفت: کارکرد مدارس، انسان سازی است و مدرسه به وجود آورنده انسان هایی است که همه صفات و خصایل ممتاز بشری را به طور نسبی کسب می کنند و مدرسه باید جایی باشد که شهروندانی مفید و خدمتگزار را تربیت کند و این موضوع در ساحات شش گانه تعلیم و تربیت اتفاق می افتد.

سعید طاهری افزود: خیرین مدرسه ساز در راستای توسعه فرهنگی و اصلاح اجتماعی نقش آفرین هستند.

وی گفت: مدرسه یک مکان نیست بلکه یک امکان و ابزار برای شکوفا شدن انسان ها است و آینده ی جامعه را می سازد.

جواد رفیعی پور، مدیر آموزش و پروش خواف هم گفت: مدارس ۶ کلاسه شمیم مهر شهر نشتیفان، اندیشه مهر روستای قلعه نو و طلوع مهر روستای عباس آباد جزو مدارسی است که امروز به بهره برداری رسید.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

1 × 2 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن