اقتصادیستون اصلی

وثایق پدیده نزد میزان به بانک صادرات منتقل می شود

کد خبر : 7694

مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری گفت: بدهی شرکت پدیده شاندیز به موسسه منحل شده میزان به عنوان یک دارایی اعتباری به بانک صادرات منتقل می شود .

به گزارش صبح مشهد به نقل از خراسان، علی رسولیان با اعلام این خبر درباره مبلغ بدهی پدیده به میزان نیز اظهار کرد: درباره مبلغ این بدهی همچنان بحث هایی وجود دارد چراکه درصورت موافقت با بخشش جریمه ۶درصدی دیرکرد این مبلغ تغییر خواهد کرد از این رو نمی توان فعلا رقم دقیق بدهی را اعلام کرد اما این مبلغ هر چه باشد به بانک صادرات منتقل می شود.

 

وی با بیان این که با این اقدام سپرده گذاران میزان که هم اکنون در انتظار تسویه بدهی های پدیده با میزان بودند تا مبلغ تامین شده به پرداخت سپرده هایشان تعلق گیرد، در واقع از بانک صادرات طلبکار خواهند بود و در عوض بانک صادرات نیز به میزان دارایی اعتباری منتقل شده پاسخ گوی سپرده گذاران میزان خواهد بود.

 

وی ادامه داد: پیش از این مقرر شد بانک صادرات تسهیلاتی را به شرکت پدیده اعطا کند تا پدیده از طریق آن بتواند بدهی خود به میزان را تسویه کند اما با توجه به این که فرآیند طولانی داشت میسر نشد.رسولیان رقم باقی مانده سپرده های میزان را ۷۶۵میلیارد تومان اعلام کرد .

 

دراین خصوص حسین مقصودی نماینده سبزوار در مجلس گفت: به زودی با انتقال بدهی پدیده از میزان به بانک صادرات مشکل میزان رفع خواهد شد

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

9 + 3 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن