شهری

 اتصال مترو به حرم مطهر در سالروز ولادت امام‌رضا(ع)/ پروژه کرانه شمالی نیازمند حمایت فرماندار است

کد خبر : 57216

مجید نژادحسین، رییس کمیسیون عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شورای اسلامی شهر مشهد در مراسم آغاز عملیات حفاری مسیر غربی پروژه خط ۳ قطارشهری مشهد و همچنین سطح سوم تقاطع غیرهمسطح میدان شهید فهمیده گفت:  شورای ششم شهر مشهد، شورای مظلومی است چراکه اقدامات مختلف و متنوعی که داشته، رسانه‌ای نشده است.

در این دوره مدیریت شهری، در ۸۰ محله بازآفرینی، ۲ هزار میلیارد تومان اعتبار برای اجرای پروژه‌های خُرد هزینه شده، این پروژه‌ها، پروژه‌های زودبازده هستند که براساس خواست و نظر مردمی در دستورکار قرار گرفته است.

هم‌تراز اعتبار پروژه‌های زودبازده، یعنی ۲ هزار میلیارد تومان هم به حوزه مطالعات شهری اختصاص داده‌ایم، امروز که عملیات کلنگ‌زنی دو پروژه شهری را شاهد هستیم، ثمره همین مطالعات است.

در کنار این پروژه‌های کلان، پروژه‌های زیرساختی هم مدنظر شورای ششم بوده؛ از ابتدای این دوره تاکنون، ۲۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای توسعه خطوط ریلی هزینه کرده‌ایم که زیرزمین بوده و در مقابل چشم مردم قرار ندارد‌.

در سال آینده، ایستگاه “سلامت” خط ۲ مترو مشهد تکمیل و به بهره‌برداری می‌رسد، گفت: حفاری خطوط ۳ و ۴ هم در همین دوره تکمیل خواهد شد که پروژه بسیار هزینه‌بری است.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

9 − دو =

دکمه بازگشت به بالا
بستن