اقتصادی

مدیر عامل گروه شرکت های راه نو در نشست خبری با اصحاب رسانه مطرح کرد:

نیروگاه های بادی شهرستان خواف اقدامی نو در حوزه انرژی های تجدید پذیر خراسان رضوی است

کد خبر : 48145

مدیر عامل مجموعه گروه راه نو گفت: این شرکت از سال ۱۳۹۴ در حوزه های مختلف انرژی، شرکت های دانش بنیان، غذا و دارو، صنایع معدنی، عمرانی، صنایع کشاورزی، دامپروری و صنایع وابسته فعالیت خود را آغاز نموده و با تاسیس شرکت های زیر مجموعه توانسته با جذب سرمایه های مادی و معنوی مردمی روش جدیدی را در هدایت و مدیریت منابع ایجاد نماید.

به گزارش صبح مشهد، دکتر تنها افزود: گروه راه نو با هدف توسعه زیرساخت های تولید انرژی در کشور عزیزمان ایران و با محوریت فعالیت در حوزه انرژی های تجدید پذیر در استان خراسان رضوی و بهره برداری پروژه های نیروگاه های بادی در شهرستان خواف پا به عرصه فعالیت گذاشته است.

وی افزود: راه نو با اراده ای راسخ و انحصار پروژه های نیروگاهی، مقتدر و هدفمند به یک موقعیت کمتر تجربه شده ورود کرده است. این مجموعه با استفاده از خرد جمعی و جذب پرسنل متخصص و متعهد، توانسته تا دقیق ترین اقدامات تحقیقاتی شامل مطالعات زمین شناسی، بادسنجی، اقلیمی و معارض شناسی، انتخاب محل مناسب نصب و بهره برداری توربین های بادی را انجام دهد.

مدیر عامل مجموعه گروه راه نو با توجه به شعار سال مقام معظم رهبری و موضوع اقتصاد و دانش بنیان خاطر نشان کرد، خط مشی گروه راه نو : تاپ(تخصص-اعتقاد-پشتکار) است که با توجه به نیاز روز افزون و گستردگی بشر از یک سو و توانمندی های متفرق و استعداد های فراوان از سوی دیگر گروه راه نو را بر آن داشت تا با مدیریت و سازماندهی تخصصی با بهره گیری از مدیران لایق و توانا در زمینه های مختلف ورود کرده و با قانونمند کردن مسیر پروسه بهره برداری صحیح از منابع و امکانات را فراهم نماید.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

5 × 4 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن