شهری

مدیر کل دفتر ترویج و مشارکت های مردمی سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور عنوان کرد :

آموزش و ترویج فرهنگ منابع طبیعی زمینه ساز کاهش جرائم در این حوزه

کد خبر : 55245

به گزارش روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری خراسان رضوی کارگاه دو روزه تربیت مدرس مروجان و محافظان منابع طبیعی با حضور ۷۵۰ نفر از رابطین سلامت و تندرستی آموزش و پرورش خراسان رضوی به صورت حضوری و مجازی در محل آمفی تئاتر اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری خراسان رضوی برگزار گردید.

به گزارش صبح مشهد به نقل از روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری خراسان رضوی کارگاه دو روزه تربیت مدرس مروجان و محافظان منابع طبیعی با حضور ۷۵۰ نفر از رابطین سلامت و تندرستی آموزش و پرورش خراسان رضوی به صورت حضوری و مجازی در محل آمفی تئاتر اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری خراسان رضوی برگزار گردید.

دکتر سیدیوسف مرادی در دومین روز این کارگاه بیان داشت آموزش دانش آموزان نقش مهمی در ارتقای نگرش ، شناخت و رفتار زیست محیطی دانش آموزان دارد و موجب مسئولیت پذیری آنها در برابر منابع طبیعی و حفظ سرمایه ملی کشور می شود .

وی افزود در خراسان رضوی حدود ۱۴۰۰۰۰۰ دانش آموز وجود دارد و آموزش این دانش آموزان و خانواده های آنها در قالب طرح جنگلبان فداکار خدمت مهندس جواد غلامی طبسی در مدارس سراسر استان انجام خواهد شد .

وی گفت: فرهنگ سازی و اطلاع رسانی و ارتباط موثر با مردم سبب می شود بسیار از تعارضات و اختلافات بین مردم و منابع طبیعی کاهش یافته و مردم منابع طبیعی را از خود بدانند و درحفاطت از آن به سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور کمک کنند.

وی با اشاره به نقش بسیار مهم معلمان در آموزش اهمیت منابع طبیعی به دانش آموزان ، از انها خواست با همراهی با ادارات منابع طبیعی به اجرایی شدن این طرح تا پایان اردیبهشت ماه سال جاری کمک کنند.

مدیر کل دفتر ترویج و مشارکت های مردمی سازمان منابع طبیعی اتخاذ شیوه های انتظامی برای برخورد با متخلفین را یک مسکن کوتاه مدت دانست و ابراز داشت حفاظت از عرصه های وسیع منابع طبیعی قطعا همراهی ، همکاری و مشارکت همه اقشار جامعه را می طلبد.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

9 + 1 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن