استانیاسلاید شو

 بازگشایی مرز دوغارون/ فعالیت ترانزیتی، تجاری و مسافری از سر گرفته شد

کد خبر : 45959

رییس اداره ترانزیت راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی گفت: پس از انجام گفتگو بین مسئولان مرزی ایران و افغانستان، گذرگاه دوغارون – اسلام قلعه در مرز دو کشور ظهر امروز یکشنبه بازگشایی شد.

به گزارش صبح مشهد، مرتضی مجردی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با تداوم گفت و گوهای اثربخش مرزی در نهایت مرز دوغارون – اسلام قلعه ساعت ۱۳ و ۳۰ دقیقه امروز بازگشایی شد و در حال حاضر همکاران ما در پایانه مرزی مستقر شده اند.

وی افزود: اکنون همه ترددهای ترانزیتی، تجاری و مسافری در حال انجام است و فعالیت مرز به طور کامل از سر گرفته شده است.

رییس اداره ترانزیت راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی گفت: طی ساعت پیش شاهد حضور یعقوبعلی نظری، استاندار خراسان رضوی در مرز بودیم.

به گزارش ایرنا به نقل از منابع محلی دیروز شنبه در پی انجام برخی فعالیتهای خارج از چهارچوب و قواعد مرزی از سوی نیروهای وابسته به طالبان در محدوده نقطه صفر مرزی دوغارون در خراسان رضوی، این مرز مهم تجاری بسته اعلام شد.

مرکز شهرستان ۱۲۰ هزار نفری تایباد در ۲۲۸ کیلومتری جنوب شرق مشهد واقع است. تایباد از سمت شرق و جنوب شرق هم مرز با کشور افغانستان است.

گمرک دوغارون واقع در شهرستان تایباد با یک قرن سابقه فعالیت در فاصله ۱۸ کیلومتری مرز ایران و افغانستان در حوزه صادرات، واردات، ترانزیت و مسافر فعالیت دارد

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سه × 5 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن