اخبار مهم

کشف بیش از ۴۵ هزار لیتر سوخت قاچاق توسط مرزبانان خراسان رضوی

کد خبر : 58193

فرمانده مرزبانی استان خراسان رضوی از کشف بیش از ۴۵ هزار لیتر سوخت قاچاق توسط مرزبانان این استان خبر داد.

به گزارش صبح مشهد، سرتیپ دوم “مجید شجاع” فرمانده مرزبانی استان خراسان رضوی در تشریح این خبر بیان داشت: در راستای برخورد با قاچاقچیان سوخت و جلوگیری از خروج سرمایه ملی از کشور، مرزبانان این فرماندهی موفق به کشف مقادیری سوخت قاچاق طی ۲۵ روز اول سال جاری نمودند.

سردار “شجاع” در ادامه افزود: مرزبانان این فرماندهی در حین کنترل خودروهای خروجی از کشور و نیز انجام گشت های منظم در حوزه استحفاظی با تنگ نمودن عرصه فعالیت قاچاقچیان، موفق شدند بیش از ۴۵ هزار لیتر سوخت قاچاق به ارزش ۱۳ میلیارد و ۵۸۷ میلیون ریال را از ۹ دستگاه خودرو کشف نمایند .

این مقام مسئول در مرزبانی استان در ادامه تصریح کرد: قاچاق سوخت در مرزهای این استان بویژه حوزه هنگ تایباد بصورت قلکی (بطری های یک و نیم لیتری) بوده و در این راستا نیز افرادی دستگیر و تحویل مراجع قضایی گردیدند.

فرمانده مرزبانی استان خراسان رضوی در پایان با قدردانی از تلاش های بی وقفه همرزمان خود در نقاط مختلف مرزی گفت : قاچاقچیان سوخت بایستی بدانند خروج سرمایه ملی از کشور بصورت غیرمجاز خسارت هایی را به اقتصاد کشور وارد می کند ، لذا مرزبانان قاطعانه در برابر آنها ایستاده اند و برخورد قانونی با آنها صورت خواهد گرفت.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

یک × 5 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن