استانی

پیشرفت پروژه های آبرسانی به روستاهای محروم خراسان رضوی به ۶۰درصد رسید

کد خبر : 54286

فرمانده قرارگاه محرومیت زدایی امام حسن مجتبی (ع) از پیشرفت ۶۰ درصدی پروژه های آبرسانی به روستاهای محروم خراسان رضوی خبرداد.

به گزارش صبح مشهد، سردار پاسدار مجیدرضا حسن زاده در نشست با مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان رضوی گفت: ۱۲۱ روستا در این استان با جمعیت ۱۰۶ هزار نفر در قالب طرح جهاد آبرسانی با مشارکت قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) تامین آب خواهند شد.

وی افزود: قرارگاه ثامن الائمه نیروی زمینی سپاه و همچنین سازمان بسیج سازندگی به عنوان دو معین استان ، پروژه های آبرسانی به مناطق روستایی را آغاز کرده اند و تاکنون پروژه های آبرسانی به ۲۵ روستا هم به پایان رسیده است.

وی افزود: سپاه به عنوان عضوی از خانواده وزارت نیرو ۵۰درصد پروژه های آبرسانی به روستاهای کشور را برعهده گرفته است و تلاش دارد در کمترین زمان و با بهترین کیفیت پروژه ها را به سرانجام برساند.

به گفته “حسن زاده” سپاه در اجرای ۱۴ آیتم محرومیت زدایی از روستاهای کشور از جمله آب شرب دست به نوآوری زد و موفق به ساخت اولین مخزن ذخیره آب پیش ساخته پیش تنیده بتونی شد.

مدیر عامل آبفا خراسان رضوی هم طرح محرومیت زدایی دولت در روستاها محروم را باعث ایجاد امید در روستائیان دانست و گفت: همگرایی سپاه و وزارت نیرو الگوی خوبی برای خدمت رسانی محسوب می شود و موجب امید در روستائیان شده است.

“حسین امامی” سرعت در اجرای پروژه ها را از مزایای طرح محرومیت زدایی اعلام کرد و خاطر نشان ساخت: چنین عملکردی در آبرسانی به روستاها آن هم در شرایط سخت تحریم بی سابقه است.

وی روند اجرای پروژه های آبرسانی در استان را خوب توصیف کرد و متذکر شد: برخی چالش ها نباید روند کار آبرسانی را کند کند.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نه + 12 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن