شهری

جانشین منطقه پدافند هوایی شمال شرق:

: لزوم استفاده بهینه از اماکن رفاهی منطقه پدافند هوایی شمال شرق برای کارکنان ارتش 

کد خبر : 58022

امیر سرتیپ دوم علی خلیل آبادی گفت: استفاده بهینه از اماکن رفاهی این منطقه به طور جدی در دستور کار است و انشاءالله با برنامه ریزی دقیق، فرصت بیشتری برای استفاده از این اماکن برای کارکنان خدوم و زحمتکش ارتش و خانواده‌ های عزیز آنها فراهم شود.

به گزارش صبح مشهد به نقل از روابط عمومی منطقه پدافند هوایی شمال شرق امام رضا (ع)، امیر سرتیپ دوم ستاد علی خلیل آبادی جانشین منطقه پدافند هوایی شمال شرق در حاشیه بازدید از اماکن روحی رفاهی این منطقه با اشاره به اینکه سرمایه‌ های انسانی به عنوان با ارزش‌ ترین منابع سازمانی شناخته می شوند، اظهار کرد: نیروی انسانی به سازمان معنا و مفهوم می‌بخشند و زمینه تحقق اهداف سازمان را فراهم می‌سازند.

وی افزود: توجه ویژه به منابع انسانی می‌تواند باعث بالا بردن تعهد، بهره‌وری، کارایی و دلبستگی شغلی و تعالی عملکرد کارکنان شود و بر همین اساس اماکن‌ اقامتی و تفریحی یکی از محیط‌ هایی است که می‌تواند در جهت ارتقاء روحیه و رفاه کارکنان گام بردارد.

وی خاطر نشان کرد: معاونت نیروی انسانی این منطقه در ایفای این مسئولیت مهم، موفق عمل کرده و خدمات ارائه شده، رضایت کارکنان و خانواده‌ های آنها را در پی داشته است.

گفتنی است مجتمع اقامتی امام رضا(ع) در مشهد، برای اقامت کارکنان این نیرو و خانواده‌ های آنها است که طی چند سال اخیر بازسازی شده و بر امکانات آن افزوده شده است.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

13 − 12 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن