اسلاید شوستون اصلیمشهد 2017پایتخت فرهنگ اسلامی

به اقدامات دولت در خصوص مشهد ۲۰۱۷ معترضیم

کد خبر : 2112

 نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی گفت: قطعا برای برگزاری یک آیین با شکوه و تاثیر گذار نیازمند حمایت سنگین و مستمر دولت هستیم و نسبت به اقداماتی که دولت تا الان نسبت به مسئله ۲۰۱۷ انجام داده است معترضیم.

به گزارش پایگاه خبری صبح مشهد به نقل از مهر،محمدحسین حسین‌زاده بحرینی درگفتگو با خبرنگار ما اظهارکرد: در خصوص مشهد ۲۰۱۷  قرار بود در عرصه سیاسی و بین المللی اجلاس بسیار مهمی در مشهد برگزارشود که متاسفانه منتفی و از ایران گرفته شد.
بحرینی با بیان اینکه، نسبت به اقداماتی که دولت تا الان نسبت به مسئله ۲۰۱۷ انجام داده است معترضیم، افزود: قطعا برای برگزاری یک آیین با شکوه و تاثیر گذار نیازمند حمایت سنگین و مستمر دولت هستیم، البته نمیگویم که دولت توجه ندارد یا کاری انجام نداده ولی می توانست کارهای بزگتر و بهتری را در این خصوص انجام دهد.
وی تصریح کرد: با توجه به اینکه مشهد ۲۰۱۷ بزرگترین و بهترین فرصت برای مشهد است و ما باید سالها منتظر باشیم تا شاید یک بار دیگر این فرصت به مشهد داده شود، متناسب با این فرصتی که برای مشهد ایجاد شده امکانات برنامه ریزی و احتمام دولت را شاهد نیستیم.
منتخب مردم مشهد در مجلس دهم در پایان گفت: خوشبختانه استانداری در این خصوص کمیته ای را تشکیل داده است و بعضی از دوستان در مجلس پیگیر این موضوع هستند.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

5 + 5 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن