استانیاسلاید شو

به همت شرکت اپال پارسیان سنگان:

۵۰۰۰ بسته کمک معیشتی ویژه اقشار کم درآمد در شهرستان های خواف و رشتخوار توزیع شد

کد خبر : 40388

 همزمان با ایام ماه مبارک رمضان و شب های قدر ۵۰۰۰ بسته کمک معیشتی بین اقشار آسیب پذیر و کم درآمد شهرستان های خواف و رشتخوار خراسان رضوی توزیع شد.

به گزارش صبح مشهد، مدیر عامل شرکت اپال پارسیان سنگان در آیین توزیع بسته های کمک معیشتی که با حضور حجه الاسلام برزگرنژاد امام جمعه محترم شهر خواف و مهندس سنجرانی فرماندار شهرستان خواف برگزار شد، در گفتگو با خبرنگار ما با بیان این مطلب افزود: در راستای لبیک به ندای مقام معظم رهبری، شرکت اپال پارسیان با همکاری ستاد اجرایی فرمان حضرت امام ( ره) و همراهی ستاد های مواسات و همدلی شهرستان های خواف و رشتخوار، اقدام به تامین و توزیع پنج هزار بسته کمک معیشتی شامل برنج، روغن، انواع حبوبات، قند و شکر به ارزش سی میلیارد ریال در بین اقشار کم درآمد و آسیب پذیر نمود.

مهندس شهرام سلطانی ادامه داد، از این تعداد ۳۵٠٠ بسته معیشتی اختصاص به شهرستان خواف و ۱۵٠٠ بسته معیشتی دیگر در شهرستان رشتخوار توزیع شد.

وی خاطر نشان ساخت: از ابتدای تشکیل ستادهای مواسات و همدلی بیش از یازده هزار بسته کمک معیشتی در این دو شهرستان توزیع شده است.

مدیر عامل شرکت اپال پارسیان سنگان در پایان با اشاره به این که این شرکت زیر مجموعه شرکت سرمایه گذاری پارسیان می باشد، از زحمات دکتر مسعود سمیعی نژاد مدیر عامل این شرکت بابت حمایت و نگاه ویژه به مسئولیت های اجتماعی در مناطق محروم تشکر ویژه کرد.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

5 × 5 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن