اسلاید شوستون اصلیمشهد 2017هویت مشهدپایتخت فرهنگ اسلامیپایتخت معنوی

ویژه برنامه‌های هفته وحدت در حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود

کد خبر : 13450

ویژه برنامه‌های هفته وحدت و ایام میلاد فرخنده حضرت محمد مصطفی(ص) و حضرت امام جعفرصادق(ع) در حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود.
به گزارش صبح مشهد،  معاون تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی با اعلام این خبر اظهار کرد: ویژه برنامه‌های هفته وحدت و ایام میلاد فرخنده حضرت محمد مصطفی(ص) و حضرت امام جعفرصادق(ع) از جمعه ۱۰ آذر ماه تا شانزدهم آذر ماه از ساعت ۹:۳۰ تا ۱۲:۳۰ و ۱۷:۱۵ تا ۱۹:۳۰ و در قالب مراسم‌های سخنرانی، مولودی‌خوانی و اجرای سرود و تواشیح در رواق امام خمینی(ره) حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود.
حجت‌الاسلام سیدجلال حسینی اظهار کرد: در این برنامه‌ها حجج‌اسلام مرتضی حائری، یعقوبی و سعدی پیرامون موضوعات وحدت از منظر قرآن و حدیث، خانواده سالم از منظر قرآن و حدیث و بیان سیره نبوی در قرآن به ایراد سخن می‌پردازند.
وی افزود: در ادامه این برنامه‌ها مداحان و ذاکران اهل بیت عصمت و طهارت(ع) به اجرای مدیحه‌سرایی و مولودی خوانی، شعرای آئینی به اجرای شعرخوانی و گروه‌های همخوانی ودیعه‌الرسول، رضوان، ثارالله، بینات، ولی‌عصر(عج) و فدک‌الزهرا(س) به اجرای سرود و تواشیح می‌پردازند.
معاون تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی خاطرنشان کرد: حضور در این برنامه‌های باشکوه ویژه عموم زائران و مجاوران امام رضا(ع) بوده است و حاضران در این محافل نورانی ضمن عرض تبریک این ایام فرخنده به ولی‌نعتمان حضرت علی بن موسی الرضا(ع) می‌توانند از برنامه‌های باشکوه تدارک دیده شده بهره‌مند شوند.
حسینی گفت: برنامه ‏های پیش بینی شده در رواق امام خمینی(ره) برگزار خواهد شد، ولی در دیگر اماکن متبرکه نیز برنامه‏ های متنوع تدارک دیده شده است.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

چهار × دو =

دکمه بازگشت به بالا
بستن