اسلاید شوستون اصلیمشهد 2017پایتخت فرهنگ اسلامی

تغییر کاربری پایانه مسافربری مشهد با روح مشهد ۲۰۱۷ مخالف است

کد خبر : 4092

عضو شورای راهبردی مشهد ۲۰۱۷ گفت: رویداد مشهد ۲۰۱۷ فرصتی برای استفاده از ظرفیت های شهر مشهد است و پایانه مسافربری به عنوان یکی از بهترین ظرفیت های مشهد را نمی توان به دلیل برگزاری اجلاس تغییر کاربری داد و در واقع با روح مشهد ۲۰۱۷ مخالف است.

سید جلال فیاضی در گفتگو با خبرنگار صبح مشهد، در خصوص تغییر کاربری پایانه مسافربری مشهد اظهار کرد: موضوع تغییر کاربری پایانه مسافربری مشهد در شورای راهبردی مشهد ۲۰۱۷ و شورای شهر به صورت حاشیه ای مطرح و بازدیدی نیز از پایانه صورت گرفت ولی اکثر اعضای شورا موافق این طرح نبودند.
رئیس کمیسیون حمل و نقل شورای اسلامی شهر مشهد تصریح کرد: ارزیابی من به عنوان عضو شورای راهبردی مشهد ۲۰۱۷، برای تغییر کاربری پایانه مسافربری از اعضای شورا، اکثرا مخالف این طرح بودند.
وی عنوان کرد: اصولا رویداد مشهد ۲۰۱۷ فرصتی است برای استفاده از ظرفیت های مشهد و پایانه مسافربری مشهد به عنوان یکی از بهترین ظرفیتهای مشهد، که روزانه حداقل ۱۰۰ هزار مسافر را پذیرا است را نمی توان به دلیل برگزاری اجلاس بدون جایگزین تغییر کاربری داد.
وی با بیان اینکه پایانه مسافربری مشهد یکی از بزرگترین و بهترین پایانه های کشور است؛ افزود: برای جابجایی پایانه مسافربری حداقل ۱۰ سال زمان مورد نیاز است چرا که باید جایگزینی برای این موضوع در نظر گرفته شود و در واقع با روح مشهد ۲۰۱۷ مخالف است.
عضو شورای راهبردی مشهد ۲۰۱۷ بیان کرد: ارزیابی من این است که این طرح رای نمی آورد و به مصلحت نیست.
فیاضی اظهار کرد: بر اساس مصوبه شورای راهبردی، سیاست و برنامه های شهرداری توسط شهردار اعلام می شود و مصاحبه جناب آقای عنابستانی به عنوان مسئولیت اجرایی مشهد ۲۰۱۷ بر خلاف مصوبه شورای راهبردی بوده است.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سه + شش =

دکمه بازگشت به بالا
بستن