شهری

رئیس ستاد اربعین شهرداری مشهد خبر داد

اعزام ۱۲۵ اتوبوس از مشهد به نجف برای اربعین

کد خبر : 54176

رئیس ستاد اربعین شهرداری مشهد گفت: امسال تصمیم‌گیری شد که ۱۲۵ اتوبوس از مشهد به نجف اعزام شود اما در حال رایزنی هستیم تا اتفاق سال گذشته مجدد تکرار نشود.

به گزارش صبح مشهد، قاسم زوکی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار ما در خصوص ارائه خدمات شهرداری برای اربعین اظهار کرد: براساس برنامه ششم توسعه، ماده ۹۷، تصمیم‌گیری شد که برخی شهرهای کشور به زائران اربعین حسینی خدمات ارائه دهند. علاوه بر مشهد شهرهای تهران، شیراز و قم نیز در این زمینه کمک می‌کنند.

وی با بیان اینکه خدمات شهری شهرداری مشهد به زائران اربعین حسینی در شهر نجف کمک می‌کنند، عنوان کرد: برای این موضوع برنامه‌ریزی شده که ۱۰۰۰ نفر از مشهد برای خدمت‌‎رسانی به نجف اعزام شوند که ۵۲۵ نفر به عنوان خدمات شهری رفت‌وروب را انجام می‌دهند، ۳۵۲ نفر به عنوان اتوبوسرانی و بخش حمل‌ونقل همکاری می‌کنند و مابقی نیز به عنوان خدمه و راهنمای زائر انجام وظیفه خواهند کرد. بودجه مصوب این موضوع ۲۶ میلیارد تومان است.

معاون مالی و پشتیبانی شهردار مشهد افزود: امسال تصمیم‌گیری شد که ۱۲۵ اتوبوس از مشهد به نجف اعزام شود اما در حال رایزنی هستیم تا اتفاق سال گذشته مجدد تکرار نشود.

وی در پاسخ به اینکه اتوبوس‌ها چند روز در عراق خدمت‌رسانی می‌کنند، بیان کرد: برنامه ما ۱۰ روز از ۵ تا ۱۵ شهریور ماه است، اما اتوبوس‌ها از ابتدای شهریور سر مرز حضور خواهند داشت.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نوزده − 5 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن