اخبار مهم

گوشی قاپی دختر آبی پوش برای عشق خیابانی!

کد خبر : 54693

دختر وپسری که به دنبال یک عشق خیابانی دست به گوشی قاپی می زدند، درحالی با تلاش نیروهای کلانتری شهرک فراجای مشهد دستگیر شدند که قصد فروش گوشی آیفون سرقتی را داشتند!

روزنامه خراسان نوشت، چند روز قبل زنی هراسان با پلیس ۱۱۰ تماس گرفت و از سرقت گوشی تلفن همراهش خبر داد. این زن جوان به نیروهای انتظامی گفت:درحال مکالمه با گوشی آیفون ۱۳بودم که ناگهان موتورسواری از کنارم عبور کرد و سرنشین آن که دختری با پوشش آبی رنگ بود در یک چشم به هم زدن گوشی را چنگ زد و از محل گریختند.

در پی اظهارات مالباخته، پرونده ای در کلانتری شهرک فراجا تشکیل شد و تحقیقات درباره ماجرای گوشی قاپی توسط دختر آبی پوش ادامه یافت. بررسی های عوامل تجسس کلانتری پس از بازبینی دوربین های ترافیکی و مدار بسته محل وقوع جرم حکایت از آن داشت که دزدان مذکور از موتورسیکلت های مدل جدید استفاده کرده اند. بنابراین تصویر دختر و پسر جوان که سوار بر موتور سیکلت بودند برای همه گشت های محسوس و نامحسوس ارسال شد و بدین ترتیب گوشی قاپ های جوان زیر چتر اطلاعاتی پلیس قرار گرفتند.

گزارش اختصاصی روزنامه خراسان حاکی است حدود۲ هفته بعد یکی از گروه های گشت نامحسوس که در بولوار فارغ التحصیلان رصد های اطلاعاتی را با هدایت و نظارت سرهنگ محمد فیاضی (رئیس کلانتری شهرک فراجا)ادامه می دادند به جوانی مشکوک شدند که سوار بر موتورسیکلتی با مشخصات خاص بود.آن ها بی درنگ موتورسوار را متوقف کردند و به بررسی موضوع پرداختند. همه مشخصات بیانگرآن بود که موتورسیکلت مذکور همانی است که درصحنه گوشی قاپی از زن جوان استفاده شده بود اما راکب موتورسیکلت ادعا کرد یکی از دوستانش که با دختری جوان ارتباط عاشقانه دارد گاهی موتورسیکلتش را به امانت می گیرد.

بنابراین نیروهای انتظامی درحالی با جوان ۲۷ساله(سارق)قرارصوری گذاشتند که وی در منطقه احمد آباد قصد فروش گوشی آیفون سرقتی را داشت. دقایقی بعد یکی از افسران ورزیده تجسس با اجرای چند فن دفاع شخصی ،دزد۲۷ ساله را روی زمین انداخت و حلقه های قانون را بر دستانش گره زد.

براساس گزارش روزنامه خراسان، با انتقال متهم به مقرانتظامی، بازجویی های تخصصی زیر نظر سروان علی سیفی (رئیس دایره تجسسی کلانتری فراجا)آغاز و مشخص شد که وی به دنبال عشقی خیابانی با دختری ۲۶ساله آشناشده و منزلی را نیز در بولوارشهید صارمی اجاره کرده اند.ساعتی بعد دختر آبی پوش نیز با شگردهای پلیسی در چنگ پلیس گرفتار شد و در حالی به گوشی قاپی اعتراف کرد که گوشی آیفون سرقتی نیز از پسر ۲۷ ساله کشف شده بود.درهمین حال دختر مذکور که مدعی بود از شهرستان به مشهد آمده و درگیر عشقی خیابانی شده است، دربازجویی ها گفت: برای تامین مبلغ رهن واحد آپارتمانی به پول نیاز داشتیم به همین دلیل تصمیم به گوشی قاپی گرفتیم.

به گزارش روزنامه خراسان، هر۲متهم این پرونده درحالی با صدور قرار میلیاردی از سوی مقام قضایی روانه زندان شدند که تحقیقات پلیس برای کشف سرقت های احتمالی دیگر آنان همچنان ادامه دارد.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پنج × یک =

دکمه بازگشت به بالا
بستن