اخبار مهم

کشف انبار کالای احتکاری ۳۵ میلیاردی در نیشابور

کد خبر : 46211

فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور از کشف انواع کالاهای اساسی و مصرفی احتکارشده به ارزش ۳۵ میلیاردو ۶۰۰ میلیون ریال در عملیات مشترک کار آگاهان دایره مبارزه با قاچاق کالا ی پلیس اگاهی و ماموران پلیس امنیت عمومی این شهرستان خبر داد.

به گزارش صبح مشهد، سرهنگ” علیرضا حسینعلی زاده ” روز پنج شنبه در تشریح این خبر به خبرنگار ما گفت: در پی در یافت خبری مبنی بر احتکار کالاهای اساسی و مصرفی در یک انبار در سطح شهر نیشابور ، پی گیری موضوع بصورت ویژه در دستور کار ماموران دایره مبارزه با قاچاق پلیس اگاهی وهم چنین پلیس امنیت عمومی قرار گرفت .

وی افزود: ماموران پس از اطمینان از صحت گزارش های دریافتی و هماهنگی با مقام قضائی و با همراهی بازرس اداره صمت به محل موردنظر اعزام و در بازرسی از انبار مذکور حدود۴۸ هزار و۸۱ بسته ماکارونی ،۲هزارو۶۶۰ کیسه انواع برنج و ۱۱ هزار و ۷۱۲ قوطی رب را کشف کردند.

سرهنگ حسینعلی زاده با بیان این که کالاهای کشف شده به صورت غیرقانونی دپو و احتکار شده بود، تصریح کرد: کارشناسان ارزش کالاهای کشف شده را حدود ۳۵ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال برآورد کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور با اشاره به معرفی یک متهم در این زمینه به مراجع قضائی، از شهروندان خواست؛ تا هرگونه خبری مبنی بر احتکار و یا قاچاق کالاهای اساسی و ارزاق عمومی را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع رسانی کنند.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نوزده − هشت =

دکمه بازگشت به بالا
بستن