اخبار مهم

کشف ۶۵ فقره سرقت در اجرای طرح ضربتی پلیس نیشابور/تشکر از همکاری شهروندان با پلیس

کد خبر : 46689

فرمانده انتظامی نیشابور از اجرای طرح ضربتی ارتقای امنیت اجتماعی با محوریت پیشگیری از سرقت خبر داد و گفت: در راستای اجرای این طرح گسترده که ۴۸ساعت به طول انجامید ۲۰ متهم به سرقت دستگیر و ۶۵ فقره انواع سرقت کشف شد

به گزارش صبح مشهد، سرهنگ علیرضا حسینعلی زاده افزود: در این عملیات ضربتی پس از انجام اقدامات اطلاعاتی دقیق و کسب مجوز های قضائی، با مشارکت ۳۸ تیم عملیاتی متشکل از پلیس های آگاهی و امنیت عمومی ، مواد مخدر ، پیشگیری ، یگان امداد در سطح درون و برون شهری به مدت ۲ روز اجرا شد.

در این طرح ۲۰ متهم به سرقت دستگیر که در مواجهه با ادله و مستندات پلیس به ۶۵ فقره انوع سرقت ها اعتراف و مقادیر زیادی اقلام و وسایل سرقتی از قبیل ،۵دستگاه موتورسیکلت … مسروقه کشف و ضبط شد.

هم چنین در این طرح ۱۵۰ نفر معتاد متجاهر، ۱۲ خرده فروش مواد مخدر دستگیر و مقدار تقریبی یک کیلوو ۴۹ گرم انواع مواد مخدر نیز کشف و ضبط شد که معتادان با هدف اصلاح و بازگشت به جا معه به کمپ ترک اعتیاد معرفی شدند.

سرهنگ حسینعلی زاده تصریح کرد : در این طرح بحمدا.. با اشرفیت اطلاعاتی یک نفر متهم به قتل متواری نیز دستگیر و یک قبضه اسلحه شکاری غیر مجاز نیز از وی کشف شد.

توقیف ۵۱ دستگاه (۳۶ دستگاه خودرو ،۱۵ دستگاه موتورسیکلت) به علت مخدوش بودن پلاک ،سلب آسایش و امنیت روانی شهروندان و..و هم چنین کشف حدود ۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال کالای قاچاق

۵۰۰ کیلو گرم تاغ غیر مجاز ، به همراه کشف ۲۰۰ لیتر نفت سفید از دیگر دستاورد های این طرح می باشد.

متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

6 + ده =

دکمه بازگشت به بالا
بستن