اسلاید شوپایتخت فرهنگ اسلامی

ورود ۴۱۵۲ زائر پیاده عراقی و ایرانی تا روز شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیه به مشهد مقدس 

کد خبر : 56240

طبق سنوات هرساله در سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیه، زاَئرین پیاده بسیاری از شهرهای عراق که روزهاست در مسیر مشهد هستند، برای عرض ارادت به ساحت قدس رضوی خود را به مشهد میرسانند. 

به گزارش صبح مشهد، حسین رضائی، سخنگو جمعیت خدمتگزار زایرین پیاده امام رضا علیه السلام در گفتگو با خبرنگار ما گفت: تا کنون ۲۵ کاروان عراقی وارد مشهد شدند و پیش بینی میشود ۲۰کاروان عراقی که فعلا در مسیر شهرهای شاهرود به سبزوار و سبزوار به نیشابور و نیشابور به مشهد هستند تا روز ۲۵اذر وارد مشهد الرضا شوند.

وی گفت: تعداد افراد کل کاروانهایی که واردشدن و در راهند ۲۱۵۲نفرمرد هستند که از شهرهای کربلا، نجف و کاظمین حرکت وپس از زیارت مرقد منور حضرت معصومه (س)راهی مشهد شدند.

رضائی افزود ؛ همچنین کاروان های زایرین پیاده از شهرهای کاشمر. تربت حیدریه، نیشابور، بردسکن، چناران، فریمان و اطراف مشهد از روز ۲۲ آذر بسمت مشهد حرکت خواهند داشت و پیش بینی می شود تعداد زاَئرین این کاروانها بیش از ۲۰۰۰ نفر باشند.

سخنگو جمعیت خدمتگزار زایرین پیاده امام رضا علیه السلام همچنین گفت: کاروان های پیاده عراقی در طول مسیر از خدمات مردمی و خیرین ودر مسیر سبزوار، نیشابور به مشهد از خدمات رفاهی، فرهنگی و بهداشتی ۵ایستگاه صلواتی (امام حسن مجتبی بینالود /موکب سالار زینب /میقات الرضا /ایستگاه صلواتی امام هادی و ایستگاه صلواتی امام رضا تپه سلام) استفاده خواهند نمود، همچنین ۲ ایستگاه صلواتی موقت در مسیر چناران به مشهد و۲ایستگاه دیگر در مسیر فریمان به مشهد از ۲۵اذر تا ظهر شهادت به زایرین امام رئوف خدمت رسانی خواهند داشت.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

هجده − 12 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن