استانیورزشی

به همت هیأت ۳ گانه و هیأت ورزش های همگانی بسیج سپاه امام رضا ( ع ): تور دوچرخه سواری همگانی پاژ برگزار شد

کد خبر : 14840

هدف از برگزاری این همایش، ایجاد و توسعه شور و نشاط ورزشی در حاشیه شهر می باشد که سهم مهمی در شادابی و کاهش آسیب های اجتماعی به دنبال خواهد داشت.

دوچرخه سواران مشهدی در آدینه ای دیگر، مسیر ۱۵ کیلومتری آرامگاه خواجه ربیع تا روستای پاژ، زادگاه حکیم ابوالقاسم فردوسی را رکاب زدند. به گزارش صبح مشهد، مسئول هیأت ورزش های همگانی بسیج سپاه امام رضا ( ع ) استان در گفتگو با خبرنگار ما، با اشاره به این که توسعه شور و نشاط با استفاده از ورزش های همگانی در حاشیه شهر از برنامه های مورد توجه سپاه می باشد، افزود: امروز بیش از ۳۰۰ ورزشکار در مجموعه گردشگری پاژ دور هم جمع شدند تا با ایجاد شادابی و موج آفرینی، پاژ زادگاه حکیم سخن ابوالقاسم فردوسی را به نماد فرهنگی و گردشگری ورزشی کشور معرفی نمایند.
محمد اسدی که از جوانان کارآفرین و خود مالک باشگاه یکان با ۱۵۰ مربی و ۵۰۰۰ هنرجو می باشد و علاوه بر آن مسئولیت های ورزشی متعدد دیگری هم دارد، خاطر نشان ساخت: استعداد یابی از میان چهره های ورزشی حضور یافته در برنامه های همگانی انجام می شود تا با حمایت این هیأت، به افتخار آفرینی برای کشورمان برسند.
همچنین سید مجتبی جاودانی رئیس هیأت سه گانه مشهد هم با اشاره به حضور ۲۰۰ ورزشکار در این تور، گفت: برای اولین بار در ایران است که چنین جمعیتی و با این مسیر طولانی، با دوچرخه خود را به پاژ می رسانند که نشان از روحیه بالای ورزشی و خدمت به جامعه، به خصوص مناطق حاشیه شهر می باشد.
در ادامه حجه الاسلام رشیدیان که به عنوان یک کارشناس فرهنگی و برای عرض خداقوت، خود را به این برنامه رسانده بود، در جمع ورزشکاران با اشاره به این که، روحیه جوانمردی، ایثار و از خود گذشتگی در کنار فعالیت های ورزشی می تواند به رشد و ساخت یک انسان، کمک شایانی داشته باشد، از زحمات محمد اسدی مدیر مجموعه تشکر و از ورزشکاران خواست، با الگو قرار دادن امام علی ( ع ) و قمر بنی هاشم حضرت ابوالفضل روحیه خدمت به جامعه را در درون خود حفظ و آن را گسترش دهند.

اجرای حرکات مهیج ورزشی، تیراندازی و برگزاری نماز جماعت ظهر و عصر در مجتمع گردشگری ورزشی پاژ از دیگر برنامه های این تور یک روزه بود.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

چهارده − 12 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن