دانش و فناوری

مدیرواحد پژوهش موسسه آموزش سازمان همیاری شهرداری های استان عنوان کرد:

معرفی ایده های حوزه کسب و کارهای دیجیتال به مراکز رشد

کد خبر : 34807

مدیر واحد پژوهش موسسه تحقیقات آموزش و مشاوره سازمان همیاری شهرداری های خراسان رضوی با اشاره به استقبال خوب صورت گرفته از رویداد وبینار انتقال تجربیات در کسب و کارهای دیجیتال بر لزوم اقدامات و پیگیری های بعدی به منظور رشد ایده های این حوزه تاکید کرد.
به گزارش صبح مشهد، فرزانه صادقی با اشاره به برگزاری رویداد وبینار انتقال تجربیات در کسب و کارهای دیجیتال از سلسله رویداد های همیار ایده در ۲۲ آبان ماه جاری اظهارکرد: این رویداد از سلسه رویدادهای همیار ایده که توسط شورای توسعه ظرفیت‏های اقتصادی و انسانی سازمان همیاری شهرداریهای استان برنامه ریزی و تدوین شده است، به صورت اینترنتی و در بستر پلتفرم مجازی پروفایل اجرا شد.
وی به استقبال خوب صورت گرفته از این رویداد آموزشی اشاره و بیان کرد: بیش از ۳۴۰ شرکت کننده از علاقه مندان و فعالان حوزه کسب و کارهای دیجیتال برای شرکت در این رویداد ثبت نام کردند.
مدیر واحد پژوهش موسسه تحقیقات آموزش و مشاوره سازمان همیاری شهرداری های خراسان رضوی ادامه داد: تعدادی از صاحبنظران و فعالان حوزه کسب و کار های نوین دیجیتالی از جمله مسئولان و بنیان گذاران شرکتهای الوپیک، چی کارا، شیپور، داده پردازی اموت، پیگام، اتحادیه بلاکچین ملی مالزی و رئیس کمیته اشتغال و روابط کار مجلس شورای اسلامی به عنوان سخنرانان این رویداد به انتقال تجربیات و نقطه نظرات خود در حوزه کسب و کارهای دیجیتال پرداختند.
وی تصریح کرد: در این رویداد این فعالان عرصه کسب و کار های دیجیتالی، تجربیات خود را در زمینه فعالیت های فناورانه و چالش ها و راهکارهای موفقیت در عرصه اقتصاد دیجیتالی به شرکت کنندگان در وبینار به اشتراک گذاشتند.
صادقی با اشاره به صدور گواهینامه های معتبر علمی برای شرکت کنندگان در این رویداد، خاطر نشان کرد: بر اساس رسالتهای تعریف شده توسط شورای توسعه ظرفیت‏های اقتصادی و انسانی سازمان همیاری شهرداریهای استان، پس از این رویدادها، اقداماتی نظیر مشاوره های تخصصی به متقاضیان، معرفی به شتابدهنده ها و در صورت وجود ایده وطرح های مرتبط با کسب و کارهای دیجیتال معرفی به پارک علم و فناوری جهت پرورش ایده ها نیز صورت خواهد گرفت.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

13 + سه =

دکمه بازگشت به بالا
بستن