اجتماعیاخبار مهم

+ تصویر

ماجرای جسد نیمه برهنه در جاده ابلق مشهد چیست

کد خبر : 25852

پلیس به دنبال کشف اسرار قتل مردی با مو‌های فرفری است که جسد نیمه برهنه اش در اطراف کوره‌های آجرپزی جاده ابلق مشهد کشف شده است.

به گزارش صبح مشهد، ظهر پنج شنبه گذشته، رانندگان عبوری از جاده ابلق، جسد جوانی را مشاهده کردند که کنار گودالی در یک محور فرعی و خاکی در جاده ابلق رها شده بود.
در پی تماس شهروندان با پلیس ۱۱۰، بلافاصله نیرو‌های انتظامی عازم محل مذکور شدند و با حفظ صحنه کشف جسد، مراتب را به قاضی ویژه قتل عمد اطلاع دادند. دقایقی بعد با حضور قاضی کاظم میرزایی و کارآگاهان اداره جنایی پلیس آگاهی خراسان رضوی، تحقیقات در این باره آغاز شد.

جسد مربوط به جوانی مو فرفری حدود ۲۶-۲۷ ساله بود که فقط شلوار به تن داشت و کمربند او نیز کنار جسد قرار داشت. بررسی‌های دقیق‌تر نشان می‌داد تصویر شمع خالکوبی شده روی بازوی دست راست وی وجود دارد. این در حالی بود که آثار ظاهری از جنایت بر پیکر وی وجود نداشت، اما برخی ظواهر عینی احتمال اعتیاد وی را قوت می‌بخشید.

ادامه تحقیقات که چندین ساعت به طول انجامید بیانگر آن بود که فرد یا افرادی جسد این جوان را که در محل دیگری جان باخته است کنار گودالی در نزدیکی جاده رها کرده و از محل گریخته اند. به دستور قاضی شعبه ۲۱۱ دادسرای عمومی و انقلاب مشهد، جسد این جوان که شلوار مشکی کتان به تن داشت برای تعیین علت دقیق مرگ به پزشکی قانونی مشهد انتقال یافت.

در همین حال مقام قضایی از شهروندان خواست چنان چه اطلاعاتی درباره هویت متوفی دارند با اداره جنایی پلیس آگاهی خراسان رضوی یا پلیس ۱۱۰ تماس بگیرند.

منبع:خراسان

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

2 × 5 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن